WAUWWWW...Elke keer weer...even bijzonder!!!!Meet Godiva DH

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Diane65

Re: WAUWWWW...Elke keer weer...even bijzonder!!!!Meet Godiva DH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:23

Thanks Tov, sommige mensen vatten alles zo negatief op. DH kennende bedoelt ze dat inderdaad zo. Ik heb ook een mooi fokproduct lopen, maar het is in mijn ogen het allermooiste veulen dat ik tot nu toe heb gefokt en voor mij is het ook een schatje. Maar ja, op papier is het toch een product uit twee ouders. Als ik het dan daarover heb, zegt dat helemaal niets over mijn gevoel dat erachter zit.

swaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:31

ben het eens met eerdere poster... een levend wezen noem je geen product... toch aan de andere kant zijn er mensen die bijv hun paard een verschrikkelijke naam geven en toch zielsveel van hun beestje houden... het hoeft maar een naam te hebben... ik noem een paard ook 'knol' of 'bolletje'... maar ik houd of verzorg ze er niet minder om... los van wat voor een naam je geeft of welk vaktaal je gebruikt.. het gaat om de liefde en het respect dat je hebt voor een levend wezen...

Prachtige foto's... elke keer weer een magisch moment als er een zieltje bij komt op deze wereld... :) heel veel geluk en gezondheid gewenst voor dit baby paardje!

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 07:33

Ha ha...wat een gedoe om een uitspraak, idd tov dat is een vergelijkbare uitdrukking :D overigens was ik niet zelf degene die deze uitspraak had gemaakt, maar dat was een goede vriendin van me die het zeker niet zakelijk bedoelde en waar ik zelf eigenlijk wel om moest lachen, om die benaming dan he ;) en dat heeft er niets mee te maken of ik wel of niet serieus en liefdevol met mijn dieren om ga!

Dus als je elk topic uit gaat spitten naar een in jou ogen niet zo fraaie verwoording en je daar dan blijkbaar ook nog druk over maakt, dan ben je hier op bokt nog wel even bezig :D

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 07:48

wauw wat een prachtveulentje! gefeliciteerd :)

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:07

Die foto dat je haar hoofdje net ziet is echt prachtig! Fijna dat alles zo voorspoedig ging.
Echt een mooi veulen!!

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:11

saskiakefie schreef:
Product? :?
Beestje is amper geboren en is al een product.
Báh.

hahaha, wat een lol op de vroege morgen. Verrassende wendingen kan een topic toch aannemen :')

Zwetsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:16

nou inderdaad :D

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:28

DiamondHorse schreef:
Ha ha...wat een gedoe om een uitspraak, idd tov dat is een vergelijkbare uitdrukking :D overigens was ik niet zelf degene die deze uitspraak had gemaakt, maar dat was een goede vriendin van me die het zeker niet zakelijk bedoelde en waar ik zelf eigenlijk wel om moest lachen, om die benaming dan he ;) en dat heeft er niets mee te maken of ik wel of niet serieus en liefdevol met mijn dieren om ga!

Dus als je elk topic uit gaat spitten naar een in jou ogen niet zo fraaie verwoording en je daar dan blijkbaar ook nog druk over maakt, dan ben je hier op bokt nog wel even bezig :D

Ja sorry verkeerde quote ;)
Hoezo topic uitspitten, ik zat gewoon de reacties door te lezen.. Want vond het een erg leuke fotoserie en dan blijf ik vaak wat langer hangen in topics.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 08:31

Diane65 schreef:
Jouw keuze, fokkers vragen niet aan jou om te reageren in hun topics, of wel soms?
:wave: Enne: het is of jargon of vaktaal. Vakjargon bestaat niet.

http://www.encyclo.nl/begrip/vakjargon >;)

Tov schreef:
Denk dat het hier ook niet zo zakelijk bedoelt is, zo komt het op mij niet over. Bekijk het zo, als iemand jou een lekker ding noemt is dat toch ook niet verkeerd :D

Oké lekkere vergelijking.... Lekker ding of product -O-