Is de vader geen homozygoot? Hopelijk vannacht een veulen!
Nadiah15
Geplaatst: 14-06-11 22:02
Wat supper dat jullie alle maal met ons mee leven! Ik had het idee dat het veulentje wat onrustig was net! Ik zag het was schoppen! Viantha staat er nog wel rustig bij! Wie weet komt het vannacht! Ik ga haar zo wie zo goed in de gaten houden! Ik had al een mooie hengsten naam maar zat eigenlijk nog te twijfelen! Ik moet er nog maar even goed over na denken de namen die jullie alle maal zegen zijn ook heel leuk! tis en blijft moeilijk! Viantha is idd een mooie merrie Jin159 Dankje wel! Ik had net nog even een paar foto's gemaakt! Hier zijn ze!
En wie weet hebben we morgen foto's met veulentje!!
roxiie Ja dat zou supper zijn! Hannah zou ook al foto's maken maar hoe meer hoe beter! Als het er is dan hoor je het wel! tijgerr91 ik hoop niet dat het pas zondag komt! dan moet ik nog wel heel lang de waak houden en in spanning zitten! hoop echt dat het vanavond nou eens komt! Vind het echt supper spannend!:D
Jeetje, ik zie dit topic nu pas ik volg ook hoor! Ze maakt het er wel spannend op, dat gaat niet lang meer duren denk! Wel èrg leuke merrie! En Gentleman vind ik ook heel mooi!
Nog steeds geen veulen, het wordt steeds spannender. Ik hoop op bont, maar op de 1 of andere manier denk ik toch dat een bruin veulentje Als het veulentje idd maar gezond is! Hopelijk gaat het van8 of morgen gebeuren, morgen is het de 16e
jasminetje Gefeliciteerd met je verjaardag!!*\o/* Ik heb viantha net op stal gezet! Ze had nou niks aan de tepels hangen.. Maar zegt soms niks! Het is afwachten ik ga haar weer goed in de gaten houden vannacht! hoop dat er vannacht een mooi gezond veulentje word geboren! Ik vind het zo spannend!! Straks maar weer even kijken hoe ze er bij staat!