Ik vind de zwarte eyeliner wel mooier staan als alleen roze
Wat ik me afvroeg, als ik me herinner is Bonnie toch ook splash? (gezien het splashveulen van vorig jaar van een niet splash hengst of vergis ik me nu?). En Tom is toch ook splash. Misschien is ze wel homozygoot splash dan! Zowiezo is ze echt een prachtig kleurenbommetje
Laatst bijgewerkt door Manda op 22-05-11 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt
wat een prachtig veulen!! van harte gefeliciteerd!!
jody87
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-11 14:50
Nine Vind het wel grappig dat ik nu zelf ook zo'n appart gevlekt veulen heb. Was toen al helemaal weg van Nine! Nine wordt idd ieder jaar lichter.. Dat kan bij deze niet Het zou idd zomaar kunnen dat ze homo is voor splash. Ze zal denk ik ook homo zijn voor tobiano. Van papa weten we zeker dat hij homo is en mama verdenken we ervan. Verder ben ik ook benieuwd of ze creme draagd Zal binnekort eens laten testen
Laatst bijgewerkt door jody87 op 22-05-11 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Manda
Geplaatst: 22-05-11 14:57
Dan is ze zeker homozygoot bont ook! Dat zou gaaf zijn!
Ja Nine wordt wel elk jaar lichter, maar de donkere mond zal wel blijven aangezien daar weinig haar zit en je de zwarte huid daar altijd wel zal zien . Diva is ook bijna wit van kleur zo licht zijn haar vlekken op haar lijfje ben benieuwd of dat alleen door de dunn komt of dat er ook smokey onder ligt!!
Wel apart dat haar neusvlekken dan wel zo donker zijn en haar lijfvlekken bijna niet te zien zijn? Hoe zou dat dan komen?
Het vorige veulen van Bonnie was ook al zo´n kleurenbom!
Misschien leuk om eens een hoofd foto van diva en nine naast elkaar te zetten ?
Manda
Geplaatst: 22-05-11 16:54
Dat is een leuk idee! Jij kan goed fotoshoppen toch . Misschien kan je de hoofdfoto uit die twee linken hierboven gebruiken? (ik heb volgens mij verder niet zulke duidelijke hoofdfoto´s van toen ze die leeftijd had).