Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) zoveel mensen iets wijzer kunt maken dan ze al zijn? Ik zal echt niet de enige zijn die hier veel van leert 
stef schreef:bij de mini's is ook openheid over het onderwerp, normaalste zaak van de wereld. Dus ik snap echt je punt niet. Wat voor linkje wil je dan? De fokkers die ik ken testen allemaal, of dat ergens in een link staat... weet ik veel

Nu ja, ik denk dat het nog niet voor direct zal zijn, want het is nog niet ingedaald. Ze heeft een vrij puntige buik (langs de zijkant, niet langs onder) en die punt zit nog erg veel naar voor. Dat doet mij vermoeden dat het nog niet voor direct is.
Heb hem op alle verschillende instellingen gezet, maar deze is de enige iets bruikbare. Mijn excuses dus hé!
voor mij houd het hier op met jou. 
(niet slecht bedoeld hé!)
Kan je wel eens foto's bezorgen van 1 van onze veulens als je die overgang eens wilt zien ervoor, tijdens en erna. 

spicegirl schreef:@TS - mss heb ik er overheen gelezen, maar hoe hoog is je merrie ?
en ze is homozygoot getest voor zwart ? met wat voor kleur staat ze zelf te boek ?want als veulen was ze duidelijk vos, en nu is ze zilverachtig ?
Meavey schreef:Hele witte geloof ik niet dat dat alleen splash is, die hebben vast ook sabino of frame.
Als een paard zo wild getekend is als bv Toet van Anja of Sandy hier, zonder tobiano of LWO, dan is dat waarschijnijk al een homozygoot splash is de theorie.
Maargoed er is nog geen test voor en wie weet steekt het wel heel anders in elkaar.
Ik ben erg benieuwd naar het veulentje van Sandy!
Het word vast een knap witkopje.
!
.