'n hordende stotende start' of wat zegt ze nu? Klinkt zo grappig!
Wat 'n schatje trouwens!
mairead
Geplaatst: 21-04-11 07:19
Wat een leuke foto's weer, lekker creatief, ook! (vooral van de koprol en waar ze tussen Sjol haar benen ligt) Nu ben ik wel heel benieuwd naar het nieuwe topic van volgende week... Ze heeft ook zo'n lief wollig kontje op de koprolfoto. Hoop alleen wel dat ze zichzelf niet bezeerd heeft.
xandra88
Geplaatst: 21-04-11 11:41
Wat een geweldige foto's die hierboven staan! Ze is lekker lenig zo te zien aan de koprol hahaha. Laat maar komen dat nieuwe topic
Marcella
Geplaatst: 21-04-11 15:16
Sjolvir schreef:
Klein voorproefje op topic van volgende week...
Het is dat ik weet dat er meer gemaakt zijn, maar je maak me nu wel heel nieuwsgierig.
Vandaag heeft ze voor het eerst in de regen gestaan (ja, hier regende het even, grote druppels!) Ze snapte het niet helemaal.
En voor het eerst zelf gerold, helemaal om en geen koprol zoals gisteren die perongeluk ging. Enig zo'n veulentje, uren kijk plezier, kan geen tv tegen op.
Ik moet zeggen.. dat ik Sjolvir bijzonder spontaan vind tegenover mensen en andere paarden.. Vaak zie je toch dat merries liever niet hebben dat andere paarden aan hun veulen snuffelt in het begin en gaan dan zwaar in berscherm-modus.
Had het in je andere topic al gezegd.. ik ben geen Fjordenmens.. maar goed wat is dit kleine ding toch waanzinnig leuk !
Sjolvir
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 08:54
Mensen zijn volgens Sjol helemaal oke. De haflinger, woont ze altijd mee in zelfde paddockje maar is een heel onderdanig type, dus keer kijken naar hem en hij is weg. Sjol weet dat.
De foto's waar ander paard in de buurt is van Hepsi worden altijd binnen fractie van seconde gevolgd door Sjol die ze wegjaag t, maar vond "familie"foto's wel schattig.
Mijn zwarte had ze al flink gebeten toen ik hem even naast haar en Hepsi in haar stal had gezet, dus die wist ook dat het motto moest zijn kijken kijken niet aankomen!!! Eerste dagen toen Hepsi nog zielig was, had ze echt geen rust, maar nu heeft ze haar rust. En moet ook wel, want ukkepuk rent zonder mams dwars door hele weiland.. Hangt in staart van Haflinger.. en doet veel meer stouts.