Helaas. niks. Ze was heel erg rustig vannacht. Wel had ze een natte druppel. Regende ook wel een paar keer erg hard. Ze wacht gewoon op beter weer denk ik Vanmorgen hingen er geen druppels meer aan.
Die druppels zegt nix hoor,ik had hier een merrie die totaal geen tekens vertoonde van een naderende bevalling en de volgende morgen lag er een veulen in de wei. Ik denk dat ze morgen nacht gaat bevallen.
Ik baseer het nergens op verder,maar dat is wat ik gok. Haar uiers zijn wel al behoorlijk vol melk. Op de foto van vorige pagina,van haar vulva,zie ik alleen geen straks gespannen vulva. Dat had mijn merrie toen al wel en toen beviel ze een paar dagen later,zonder druppels of kegelen vooraf.
Phileine83
Geplaatst: 07-06-11 13:46
.
Laatst bijgewerkt door Phileine83 op 27-12-23 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze loopt in het land met een pony (die nu ook een veulen heeft) en een 2-jarige pony. Aangezien de 2-jarige niet meer in de buurt mag komen van de pony met veulen trekt hij veel met vumeralda op. Alhoewel ze eerst hem de hele tijd weg jaagde. Toen ik gister het land in ging stonden ze elkaar uitgebreid te bijten. En vanmorgen weer. Dat deden ze eerst nooit. Heel apart. Heeft dit ook met het afwijkend gedrag te maken?
Mijn shetmerrie wilde op het laatst ook niet meer spelen enzo met de 2 jarige merrie die bij haar liep. Ze trapte haar ook steeds weg enzo,dus kan wel iets betekenen op een naderende bevalling.
Ik denk dat ik het verkeerd heb neer gezet. Met uitgebreid bijten bedoel ik kroelen enzo. Eerst jaagde ze hem altijd weg en zie ze sinds gister dus vaak samen en kroelen. (wat ook ineens over kan zijn hoor, dan geeft ze een boze blik naar hem haha)
Oke je bedoelt elkaar krabbelen [vriendschap],dat is anders ja dan bijten,haha. Nou ja hier was het andersom met de drachtige merrie,op het laatst wilde ze die 2 jarige niet meer bij zich in de buurt hebben.Die stond ook vaak een stuk bij der vandaan.Maar dat was ook pas niet ver van de bevalling af hoor.
juul_picasso
Geplaatst: 07-06-11 17:22
Wat een leuke pony! Het duurt inderdaad niet lang meer zo te zien!