nou Sayla, nu even liggen, dan springt baasje een paar keer op de buik en hop, veulen eruit
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 13:19
3 weken over dus vandaag alweer
Bianca haha helemaal zat is wel een groot woord maar langzaamaan komt mijn planning op het werk wel beetje in de knoei en ik zie ook graag een vrolijk gezond veulie in de wei dikke buik heb ik nu lang zat gezien
Ik vind 4-4 eigenlijk wel een héle mooie datum
Uier was vandaag ietsie voller maar nog lang niet op knappen of zo en dus ook nog steeds geen melk of harsjes
Slofje haha en nu liggen en niet meer opstaan tot veulie eruit is
Ik moet ook iedere dag even hier kijken of het veulentje er al is, maar helaas. Mijn gok van 2 april is in ieder geval niet uitgekomen (wel een andere erg mooie tinkerbeeb geboren).
Misschien een worteltje achter Sayla houden of haar staart een beetje aan de kant doen, zodat het veulentje ziet dat het echt wel heel lekker weer is om naar buiten te komen.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 14:23
snowdon schreef:
Ik wil wel deze week op kraamvisite hoor!
O ja jij bent vrij nu toch Straal dat ook ff door naar Say
mijn gunst.... hou je het zo nog wel vol...? Denk dat ik al mijn nagels al op had.. Hoe staat je merrie er vandaag voor? Wens je iig veel succes en hoop voor je dat je snel kan genieten van moeder en veulen.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-11 16:47
Nog geen vorderingen Ze houdt zich nog steeds voornamelijk bezig met sussen en eten
Ik ben blij dat ze niet al 3 weken met melk/ hars staat, maar dit begint toch ook wel te vervelen
Vrijdag op zaterdag was dus tot nu toe het "spannendst" toen was ze de hele avond/ nacht onrustig, maar daar is ondertussen dus niks meer van te merken
roosa
Geplaatst: 05-04-11 17:00
tjesus die heeft echt een olifanten dracht
Psydoxy
Geplaatst: 05-04-11 17:07
Kun je dat veulentje niet een duwtje geven? Misschien kan ie de weg naar buiten niet vinden
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-11 20:55
Nog steeds geen vollere uier MAAR vandaag was ze warempel ineens zo vlot niet meer Al ging het vandaag natuurlijk ook wel ineens richting de 25 graden zonder wind hier maar je zag duidelijk verschil Je wilt haar nu niet meer van achter zien lopen haar benen hangen los zwalk zwalk Verder lijkt der kling dus ook meer gezwollen en wat meer doorbloed (nog niet rood/paars maar wel verandering) Dus eindelijk een beetje Einde vd dracht idee
Ik focus me nu maar gewoon op 8 april dan is ze precies een jaar dragend