Zoals Arjan al typte is Lotus vannacht (2 april 2011, 350 dgn dracht) rond 3.30u bevallen van een hengstveulen Zoals het er nu (nat) naar uitziet is hij VALKBONT!! Hij heeft erg veel wit, een zogenaamd pepermuntje hihi, inclusief 'medicine hat' en witte staart Ik denk één maanoog te zien, net als moeders. Hij past goed bij de tinkerkudde van Snowville
Enkele foto's van na een zeer zware bevalling, waarvan ik het verslag nog even achterwege laat. Geïnteresseerden kunnen via PB terecht. Ik wil niemand afschrikken die nog op een veulen wachten op dit moment
Veulen heeft na lang wachten in elk geval de uier gevonden en door intensief contact is de inprenting ook onbewust goed doorgedrongen.... veulen wilde mij achterna toen ik de stal uitging en hinnikte me na
Ik kan niet slapen momenteel, ik hoor de kippen alweer buiten.. de wereld ontwaakt.... ik ga zo maar weer eens naar mams en veulen om te checken. Toen ik naar huis ging, was het veulen goed genoeg in orde, moeders heeft voornl rust nodig nu eerst
Aaaah die eerste foto, kusje voor Lotus... Gefeliciteerd mannen, wat een droppie! Naar dat de bevalling zo moeilijk was, maar gelukkig is het goedgekomen. Ben benieuwd naar droogfoto's va kleine Glen!
Diaz
Geplaatst: 02-04-11 07:59
Die foto met lotus neus tegen glen z'n hoofdje
Muds
Geplaatst: 02-04-11 08:02
Gefeliciteerd!!!!!!!
julian
Geplaatst: 02-04-11 08:30
Gefeliciteerd, hij is prachtig en wat een leuke naam !