Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is echt leuk om al jullie leuke reacties te lezen over mijn oogappeltjes.

... Maar het sneeuwt hier nu en er ligt gewoon een witte deken op mijn gazon
Scannen vindt ze bijvoorbeeld echt heel vervelend, maar als ik erbij ben legt ze haar hoofd in mijn armen en ondergaat ze het zonder tegenstribbelen. De band die ik met haar heb is echt heel bijzonder en dat is Mirte vooral zelf ook
Mirte, Mirte, JAAAAA, Mirte komt naar huis. Echt geweldig om te zien.
Nog even geduld. Wat zal ik blij zijn als we de stallen klaar hebben! Maar dat kon nog wel eens lang gaan duren
Mijn man heeft het zo ontzettend druk met zijn werk dat het vast wel bouwvak gaat worden, eer we kunnen beginnen
Mijn meisje besloot precies op de uitgerekende datum op klaarlichte dag rond een uur of 4 in de middag haar kind op de wereld te zetten
Hoop dus dat ze het deze keer ook overdag besluit te doen, maar anders liever in de stal naast mijn slaapkamerraam
Maar dan moet ie dus wel af zijn
De cam hebben we al, nu de stal nog
We gaan proberen om het laatste grondwerk van de paddock komende week te doen en dan kunnen we een stuk afzetten, zodat we kunnen starten met het uitgraven van de fundering. Dan storten en daarna kan de metselaar zich gaan uitleven
Ik hoop dat we in juni klaar zullen zijn
Maar of dat gaat lukken?