Zie nu pas je veulentopic, haha Toch even dit topic volgen, prachtig valk merrieveulen, wat kan je nog meer wensen! Ben ook erg benieuwd naar de andere merries en kleurtjes........
NkPrecious
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-11 08:23
Next in line Bonny! (Gem's Silver Bells)
Ze is 'officieel' uitgerekend op 15 april, maar heeft al behoorlijk haast. Afgelopen 2 weken veel veranderd, en haar uier zit ook al 80% vol.
Hier foto's:
+/- 2 weken terug:
Vorige week:
afgelopen weekend, ze begint nu echt uit te buiken!
Uit Bonny komt een Rocky Mountain Horse veulen met maarliefst alle 5 de foundation hengsten in de stamboom
Wat ziet Bonny er nu mooi uit in haar wintervacht, echt een aparte kleur, ieder jaargetijde geheel andere kleur zo lijkt het wel. Ik ben ook erg benieuwd wat voor kleurtje er daar uit komt rollen.
De kleur van Bonny is chocolate roan, oftewel zilverappel zwart roan. Ze veranderd inderdaad zo ongeveer elk seizoen van kleur, in de winter is ze vrij donker en in de zomer kan haar lichaam soms bijna helemaal witgrijs worden.
Vanmorgen op stal wel een verassing, buik is zichtbaar veranderd van vorm sinds gisteren, en haar uier is een stuk voller spannend!!
Nadat Bonnny 2 weken terug heel erg onrustig was, werd ze afgelopen week weer ontzettend rustig en leek er geen schot meer in te zitten. Wel 's nachts bij haar blijven checken want ze heeft haar uiers wel al 2 weken vol zitten! Vanmorgen werden we verrast, want Bonny harst nu overduidelijk!! Nog even geduld en dan wordt het wachten weer beloond hopelijk !
Hey Lalidan wordt tijd dat je straks weer veulens komt bewonderen Hier zit ik al de hele dag praktisch naast de bak, waar Bonny staat. wordt een lange nacht denk ik
Ah, je hebt ontdekt wie ik ben Ik moet komende week nog geregeld heen en weer naar Meppen, waar mijn moeder morgen geopereerd word. Dan kom ik langs hoogeveen, dus ik hoopte komende week een keer bij je langs te kunnen, maar ben afgelopen week ziek geweest. Moet even kijken of ik het allemaal kan bolwerken, maar ik ben erg benieuwd naar je veulens!