sil lijkt weer aardig de oude (maar we houden haar nog goed in de gaten hoor) gelukkig!!!! na de colosan werd ze al weer snel de oude. geen idee of het door de colosan kwam, of dat het krampjes van het veulen waren ofzo, maar ik ben weer opgelucht. vanmiddag waren we nog even wezen mennen en bij thuiskomst stond sil ons al hinnekend op te wachten als sil ook maar een klein beetje koliekverschijnsellen heeft, gaan bij mij alle alarmbellen rinkellen. dat toont ze namelijk niet altijd duidelijk en ze wordt snel shockerig (ze is al een keer voor de dood weg gehaalt)
verder heb ik nog wel een fijne rit van zo'n 10km met femke gemaakt. lekker op ons dooie gemakje (femke had er af en toe wel flink de gang er in nouja, alleen maar een goed teken ). ik denk dat we binnenkort nog maar weer een stapje terug moeten doen. ze hoeft nog maar ruim 2 maanden!
sil's veulentje ligt nog lekker te trappeln, dus daar hoef ik me ook geen zorgen meer over te maken
Bassenqua
Geplaatst: 14-02-11 00:29
Fijn Elien, lijkt me behoorlijk stress zo'n hoogdrachtige merrie met koliek verschijnselen, vooral dan bij zo'n paardje als Sil! Je kan in ieder geval rustig gaan slapen.
Wow ze worden al lekker rond. Die foto van Silver op haar rug, lijkt wel een ballon met pootjes.
Aims is om te stelen!
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-11 12:11
randalinpony schreef:
Aims is om te stelen!
dan moet je eerst langs onze waakhond Sil
MissRoxyy
Geplaatst: 21-02-11 13:07
Prachtige pony's heb je zeg! Echt om te kwijlen Ben heel benieuwd wat eruit komt!
randalinpony
Geplaatst: 21-02-11 14:50
Steel ik die toch ook mee joh.
sandra3235
Geplaatst: 21-02-11 15:38
Heb je hulp nodig Adinda???
Elien ze zien er goed uit hoor,fijn dat het met Sil goed afgelopen is
Haha ik heb ook altijd van die neuzen foto's,hoef waarschijnlijk niet te vragen van wie het meest
Spam je haantje hier ook nog even joh, ..er is vast wel een liefhebber hier,...behalve adinda want die spaart ze voor in de pan. Je had hem van Rene ook bij ons mogen brengen,hij vindt hem leuk,maar ik weet niet of dat gaat met onze pluishanen,die zijn wel heel lief samen.
Sorry, maar bij ons kan er geen haan meer bij.. We hebben hier ook kippie's rondlopen, maar de vorige x dat we een 2e haan erbij probeerde was dat niet zo'n succes!