nou veel succes met de echo en ik blijf het hier weer volgen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!! WAUW!!shettie1978 schreef:zooooo de tuin is mooi geworden zeg, dat is wel heel wat anders als toen lola en nijn er liepen.![]()
nou veel succes met de echo en ik blijf het hier weer volgen

.
. We hebben uiteindelijk gekozen voor em pack, een volledig AMHA hengstje, hij past goed bij Lola, mooi klein en fijn, en is erg mooi! Ik wil Lola en Nine niet te lang weg hebben, dus heb echt gezegd we laten haar maximaal een maandje daar en lukt het dan hebben we geluk, zo niet, dan volgend jaar weer kansen genoeg. Ik denk dat er weinig kans in zit dat ze drachtig wordt, ik heb haar nog niet hengstig gezien en ze is veel te veel geplakt aan nine, maar daarom is deze korte vakantie ook zeker goed voor ze, even contact met andere merries en veulens, misschien worden ze dan eindelijk ieder wat losser van elkaar, Nine is al 2,5 maand en wijkt nog amper van haar moeders zijde en lola houd dat ook in stand want die is enorm beschermend, een hele goede lieve moeder. Tegen ons niet gemeen ofzo, we kunnen Nine gewoon pakken en mee bezig gaan, maar ze houd wel alles in het oog dan en blijft erbij.
. Dat was echt eenmalig. 
. Pepper1 schreef:Wow wat een gave hengst!
De dames zijn dus lekker op vakantie... haha
Ben benieuwd of ze idd drachtig wordt en wat voor kleurtje zou er dan uit kunnen komen?
. Die heeft werkelijk bijna alle kleurgenen meegekregen van vader en moeder.
.