Plast hij nou nog van 2 kanten? Misschien heeft hij 2 geslachten?
Dat is superzeldzaam en zou ook ivm zijn toekomst heel erg ongewenst zijn dus ik hou het erop dat ivm de te vroege geboorte er toch vruchtwater nog afkwam als een soort diarree. Mocht ik het zien dan vang ik het op en breng ik het naar de DA maar gisteren heb ik hem niet zien plassen helaas.
Urielle
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-10 11:49
Woest schreef:
hoop dat het veulentje dezelfde kleur als haar moeder krijgt, want ik vind het echt een pracht kleur!
Een valk wordt het sowieso niet, maar misschien hebben we mazzel en blijft het een palominootje? Ik denk het niet, maar het zou wel erg leuk zijn.
Ik 2 maanden te vroeg, beeb 2,5 maand te vroeg als het nu komt. Het vruchtwater is gebroken en ik moet plat liggen, infecties moeten voorkomen ivm open verbinding baby>buitenwereld en evt. weeën moeten gestopt worden in de hoop dat beeb het nog even langer volhoudt. Het hele verhaal staat vrij recent in mijn berichtgeschiedenis.
Dus niet alleen een te vroeg veulen, ook een te vroege baby (ik zei al dat ik het voorgevoel had he Gaelle )
karijn
Pfff Riv, ik heb echt medelijden met je. Ik heb je PBtjes teruggehad, ik moet even mijn agenda raadplegen maar houd me op de hoogte, ik hoop echt snel even langs te kunnen wippen bij je.