En hier het laatste veulen van dit jaar van mijn hengstje Silverado, uit een bruine NMPRS merrie, Silverado's Hevanly Blue Boy,
Dus een halfbroertje van Nine en Fancy,
sandra3235
Geplaatst: 25-05-10 20:30
en wederom geeft die Silverado een mooi veulen met superkleur Gefeliciteerd Vanneke,... Je zult wel supertrots zijn op je hengstje
Laureas
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-10 21:52
Ja, ik ben supertrots op Silverado, hij heeft zichzelf enorm bewezen, zowel op de keuring als in zijn nakomelingen tot dusver dit jaar. Wie weet wat het volgend jaar allemaal gaat worden, ..ik kan al niet wachten op de veulens.
Fancy is ook enorm populair, ik had voor haar zoveel interesse, had ik vijf Fancy's gehad, ze hadden allemaal een nieuwe thuis gevonden. Ergens vond ik het spijtig dat ze verkocht is, maar nu verspreiden de veulens zich allemaal van Silverado, en zelf heb ik hem nog altijd om veulentjes uit te fokken. Hopelijk komen er nog een paar Fancy's en Nine's uit te voorschijn. En dan moet mijn andere splash overo hengstje ook nog zijn veulens tonen, wie weet wat voor toverkunsten hij zal doen, zijn naam is niet voor niets Magic.
Oh ja, San, Nona is me nogal een merrie hoor, mevrouw is zo hengstig als wat, staat hier iedereen uit te dagen, ook al de andere merries.
sandra3235
Geplaatst: 25-05-10 22:44
Dan lijkt ze niet op haar zus,die is het nu pas voor het eerst een beetje zichtbaar,met haar bijna 3 jaar Nou dan kan je je lol op,ze zal toch nog even moeten wachten met sletterig doen vrees ik Oh Vanes,..ik ben haar verjaardag vergeten geloof ik:o 1 jaar alweer