dank je wel voor de leuke reacties! Vanmiddag komt de da de merrie scannen, want die is altijd heel snel terug hengstig. Aangezien ze hoogstwaarschijnlijk weer n rietje zal krijgen van Vivaldi,wil ik er zo snel mogelijk aan beginnen.Anders laat ik ze n maand leeg.
Dimple
Geplaatst: 25-03-10 09:45
Ze is prachtig Peet!!
Moeders trouwens ook!
nadine_yvana
Geplaatst: 25-03-10 13:26
Das echt een mooi veulen, lekker eigenwijs koppie. Die foto van dat flehmen is ook grappig. Veel plezier met dit prachtdiertje!
sonova
Geplaatst: 25-03-10 13:34
Wat een supermooi veulen, en mooi gefokt trouwens ook, ben ook wel nieuwsgierig, ga je het veulen verkopen of houden??
peetje82
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-10 13:42
heb nog geen idee wat we gaan doen, normaal proberen we bij n veulenveiling te verkopen,dit is commercieel genoeg iig, en kan zoals we nu kunnen zien zeer degelijk bewegen. Maar aangezien het zo'n mooie lijn is, denken we er toch ook over om het te houden! 50-50 dus Heb nog n merrie uit Rubini, dsa een Spielberg, kan enorm bewegen.Dus als we Free-Valdi houden, gaat de Spielberg eruit
Wow Peet, wat heb je weer een beauty van een veulen, kan me goed voorstellen dat je er daar nog eentje van wilt! Wat een super merrie met elk jaar zulke super mooi veulens!
en dit is de Sandro Hit Candrini, uit ook dezelfe merrie,kan heel goed lopen. Dat gekke springen zit in de fam geloof ik: Merrietje is trouwens al netjes zadelmak, nakomelingen hebben allemaal zo'n fijn karakter!
Zo echt een super veulens Petra! Echt een chique dingetjes! Heerlijk he, die kleintjes .
peetje82
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-10 15:45
ja wel erg leuk hoor, geniet er ook altijd van! Dit is nu het 4e veulen van de merrie die bij ons geboren wordt, en ze hebben allemaal dezelfde trekken, wel grappig.