Jeetje, kippevel.. 2 mooie mannetjes. Ik heb zelf bijna geen ervaring met bevallingen, dus ik kan je geen advies geven, maar ik hoop heel erg dat ze inderdaad straks met zijn tweetjes en mama door de wei rennen.
annastasia
Geplaatst: 18-03-10 23:43
Gefeliciteerd met de 2 kleine mannen. Hopelijk komt het met jullie goede zorg allemaal goed en heb je straks 2 gezonde en sterke kerels door de wei rennen. Een hele verassing, maar wat zou ik me rot geschrokken zijn.
jeetje zeg ! Gefeliciteerd met dit jonge grut ben erg benieuwd waar ze staan zodat ik ze even kan jatten
yashilha
Geplaatst: 19-03-10 07:56
Gefeliciteerd met je twee mannetjes Heel veel succes nog met ze
astridelise
Geplaatst: 19-03-10 07:57
Ik las net jouw update en volgens mij blijven de eerste paar dagen nog wel spannend. Een hondendekentje, wat schattig, dat zegt al genoeg over de grote van het veulen. Ik wens jullie nogmaals succes.
Splinter
Geplaatst: 19-03-10 07:59
heel veel succes! ik hoop dat ze straks beide lekker rondrennen, maar het zal nu nog wel even spannend blijven!
Hoe zijn de heren de nacht doorgekomen? Veel succes!!!
KN2011
Geplaatst: 19-03-10 08:12
Ben ook erg benieuwd hoe het met ze gaat, wat een verassing zeg.... jeetje
Arianne
Geplaatst: 19-03-10 08:25
Jee, wat zullen jullie geschrokken zijn toen bleek dat het er inderdaad twee waren!! Geweldig dat ze het tot nog toe gewoon goed doen; dat geeft in elk geval goede hoop. Ook hier gaan de duimen keihard draaien dat dit sterke, gezonde paarden worden en jullie volop kunnen genieten na al het harde werk van nu. Succes ermee!
Jeetje, ik kan niet wachten tot je update van vandaag! Ik duim voor jou en deze 2 mannen!
Jacky91
Geplaatst: 19-03-10 09:54
gefeliciteerd met je mannetjes ik hoop dat ze straks lekker met mama in de wei kunnen spelen dat zal wel erg schrikken zijn geweest, als er dan toch 2 uitkomen gelukkig is alles goed verlopen en laat de merrie alles toe veel plezier met je kleintjes, al zijn dit hele zware dagen
FlowerPower
Geplaatst: 19-03-10 10:06
Aaaah... Wat een schatjes Ik duim ook voor je mee!
Wat fijn dfayt je iedere x een update geeft... Ben zo blij voor jullie dat ze nog gezond zijn.. Maar snap de angst heel goed hoor..
shamyrah
Geplaatst: 19-03-10 11:34
Zo daar hebben jullie je handen vo laan, hopelijk blijven ze het goed doen en in leven. Dat de merrie ze onder het stro stopt is eiogenlijk niet zo positief. Misschien dat ze denkt dat ze het niet zullen redden. ( en dat zou ook vast niet gebeuren als je er niet zoveel tijd/energie in stopt). Wanneer een merrie haar veulen 'begraaft'is ze eigenlijk aan het afscheid nemen. Ik wens jullie veel succes en sterkte in deze intensieve periode.