vind haar nu weer lekker ontspannen staan.. of ligt dit aan mij?
birdybirdy
Geplaatst: 26-03-10 01:44
Nu is ze inderdaad weer gewoon rustig, maar in het begin vd avond vond ik haar ook wat onrustig. Maar als ik haar nu zo zie staan dan kunnen we het weer vergeten vannacht.... Jammer voor ons maar ook voor de eigenaresse. Dan mist ze straks weer een veulen dat zou toch erg jammer zijn hoor!
Denk idd dat we het vannacht kunnen vergeten, maar je weet maar nooit. Zal je net zien... Begint het om half 7, gaat de cam uit.... Zien we nog niks haha
birdybirdy
Geplaatst: 26-03-10 01:59
@Veerle: ik wil je wel bellen hoor. Moet je wel ff je nummer pb-en
Ik kijk vandaag voor het eerst vind haar nu nog aardig rustig
birdybirdy
Geplaatst: 26-03-10 02:32
Ik weet t niet, soms met vlagen denk ik het ook, maar net ston ze toch een hele tijd gewoon te maffen. Ik heb wel het idee dat haar staart wat meer omhoog staat, maar misschien wil ik het ook zien inderdaad
Ze is IMO iets onrustiger idd als afgelopen nacht, en wat die staart betreft birdy...zie ik idd ook af en toe, maar nu hangt ie weer normaal.
Deri
Geplaatst: 26-03-10 02:35
Jah ik wil het ook wel graag meemaken, heb het alleen nog gezien van foto's, en hier toch wel een kans om het "mee te maken" Las trouwens daarstraks wat over de voerbak, dus ik klik die link aan dacht ik ook eerst dat er al wat lag, dacht eerst echt van aahw ik heb het gemist