Saar88 schreef:Ik denk eerst Nikki, dan Tiny en dan Brim.Win ik iets als het goed is ?Ja een borrel met beschuit met muisjes op stal
Ik ga het ook volgen!Uiers groeien echt snel of lijkt dat maar zo! Vooral de spenen vullen al enigzins. Spannend zeg!
Ja uiers gingen hard , nu al een paar dagen hetzelfde .Vriendin was er vanmorgen en zei, nikki der uiers zijn nog groter (kan het haha).Ik ga er nu heen , zal is even foto schieten van de koeien uier haha
Ik heb ook net foto´s gemaakt maar die zijn toch anders, minder koe achtig Ben benieuwd naar jou foto´s!
En wat moet ik hier nou van denken , dat is toch net een koe... of eerder een melk geit Sorry , geen hoofd
Ik weet niks van der verleden .Alleen de veearts zei wel , zeker al een veulen gehad , en misschien wel 2 ook .En dan moet ze gedekt zijn toen ze 2 was .Ze heeft altijd al tiet hoor , ook als ze niet drachtig is
Ach je weet het nooit...de een heeft bijna geen uier...bevalt en stroomt dan vol,de ander loopt drie weken met een bomvolle uier...spannend hoor!
Ik weet het niet .Vrouw van stal zegt , uier is zo goed als klaar .Ook is der fluts uitgezakt .Verders , eten doet ze nog altijd en goed ook hahanet op stal
grgr vrouw van stal sasje heeft net om een hoekje gekeken , en is eigen paard vergeten. en die moet eerst officieel niet veel veranderd gaaps