Ze heeft idd een bescheiden buikje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze heeft idd een bescheiden buikje
Leuk weer even foto's te zien San !
hoe meer hoe beter hahah
. Als ik me dan toch aan een gok riskeer denk ik dat Keet voor een tovero zwart hengstveulen gaat en Desert die gaat zowiezo bruin bont geven, deze keer in de tovero versie, en een hengst denk ik, voila, heb ik toch nog gegokt

Belle's buikje slinkt ook heel snel en na een paar weken zou je niet meer zeggen dat daar een veulen in heeft gezeten en is het buikje weer mooi strak!!
)maar noppes uier,schiet mij maar lek.Muts doet gewoon niets standaard
En ja, bij Keet een zwarttovero merrieveulen en ik zal me inderdaad erg moeten inhouden, maar dan moet ik er wel iets anders op vinden hoor
En Blonde twee veulens, nee, toch maar niet. Ik ken Blondje, die is gewoon makkelijk dik! Kijk naar Selu, die was toch ook erg fijn als hij eruit kwam en toch was Blondje zo dik, nee dit wordt een erg leuk zusje voor Selu
ohoh en wat vond ik hem mooi erna
sandra3235 schreef:Oh Valerie,met kopen van alle 3 de veulens krijg je korting hoor![]()
![]()
Maar het is waar,Blonde was toen net zo dik en kijk eens wat er voor fijn kind uit rolde,...die ik overigens zoooo lelijk vond bij het begin![]()
Als ik mijn geheugenkaartje ooit weer terug kan vinden,zal ik je het filmpje net na Selu zijn geboorte laten zien,....
daaar hoor je mij zeggen,iets over zijn lelijkheidohoh en wat vond ik hem mooi erna
Maar zoals het al iedere keer ging bij mijn hengstjeskeuze, dacht ik plots aan Flakje, dat hij zo goed bij haar zou passen en ja, heb er nog geen minuut spijt van gehad! En mooi dat ik hem vind
Moet zeggen, toen ik de foto's zag voorbijkomen van hem als
op zijn moeder hangend, achter Wynn en Keet aanzittend (bij die laatste waren de rollen wel heel snel omgedraaid als ik me goed herinner
), op zijn skippybal en zo, dan wist ik dat ik een showbink te pakken had
En als je hem nu ziet, dan zeg je nooit meer dat hij lelijk is hoor!