triple kans op een mini-tovero veulen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaisa

Re: triple kans op een mini-tovero veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 23:35

Jeeej een foto van mn adoptie merrie :+ Ze heeft idd een bescheiden buikje :j

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 23:46

Keet ziet er goed uit met haar inderdaad bescheiden buik, wel een heel verschil met Blonde hé. :D Jaja, ik kijk uit naar die veulens. :9

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 23:59

:D Leuk weer even foto's te zien San !
Dames groeien mooi, met name blonde ! heerlijk rond buikje.
En wynn foto's , altijd goed hé :D hoe meer hoe beter hahah

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 11:48

Dank jullie wel ;)

Ja Blonde lijkt altijd,zeker op haar einde van de dracht net of ze een skippybal heeft ingeslikt,... :D

Keet hoop ik na het veulenen ook wel weer slank te krijgen,ze heeft echt nog geen spoortje vet,haar buik is echt compact veulen ;)

Ik zal Desert haar buikie ook weer eens op de kiek zetten,...

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:25

Oh wat een leuke fotootjes! Ben benieuwd wanneer Selutje zijn halfbroertje of -zusje eruit zal willen komen. In april is Selu alweer een jaar, dus het zit eraan te komen! Stiekem denk ik dat het een zusje wordt, dus mijn gokje is een buckskin bont merrieveulentje :-)
Keetje ziet er ook schattig uit en ja, ze heeft niet zoveel buik, maar ze is dan ook een maiden merrie hé en moet zeggen dat het toch een reuzegroot verschil is van toen ze bij mij stond om te trainen hoor, dus we moeten gewoon nog even afwachten, Keet zorgt altijd voor verrassingen ;-). Als ik me dan toch aan een gok riskeer denk ik dat Keet voor een tovero zwart hengstveulen gaat en Desert die gaat zowiezo bruin bont geven, deze keer in de tovero versie, en een hengst denk ik, voila, heb ik toch nog gegokt ;-)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:27

wat een knapperd is Wynn toch :~
erg leuke foto's!ze zien er allemaal heel goed uit :))

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 18:37

Valerie,waarom is Desert zo en zo bruin bont?Ze kan ook zwart krijgen of evt haar pintoloosa erbij :D
Jaja een zusje voor Selu,zou erg leuk zijn een keer een merrieveulen van Blonde.
Lisa heeft gedroomd dat het er 2 waren,als je naar die buik kijkt,zou het niets verbazen,maar daar gaan we maar niet voor ;)

Keet heb ik altijd van een hengstje gedacht,maar soms neig ik nu naar een merrieveulen.Ach ja afwachten he,..
Een zwart tovero merrrie is jouw droom toch ook? :+
Mooi weer een veulen kwijt,..hahahahahaha

Knuf aan Selu :(:)

@Elien,..dank je wel :D
ook nog een nieuw gokje wagen????

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:55

de buikjes van de dames groeien hard. Wat een lekkere bolle buik heeft Blonde.
Keetje heeft net zo'n buikje als haar mama. Mooi en bescheiden en als ze de rest ook van haar mama heeft geerft dan hoef je niet bang te zijn dat haar buikje zo uitgelubberd blijft, want die heb je zo weer in topconditie ;) Belle's buikje slinkt ook heel snel en na een paar weken zou je niet meer zeggen dat daar een veulen in heeft gezeten en is het buikje weer mooi strak!!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:58

ik blijf bij mn eerste gok := van ruilen komt huilen...toch? :')

desert: bruin pintaloosa merrie
blonde: valk overo merrie
kaylee: bruin bont hengstje

zijn er al weer vorderingen? *D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 22:04

We waren het er over eens dat Keet deze maand niet bevalt,...maar,..ze heeft mega slappe staart,die leg je met gemak op haar rug,vergeleken met Blond en Desert losse banden en haar vagina stond vandaag ineens meer open en er hing slijm uit(lekker praatje :P )maar noppes uier,schiet mij maar lek.Muts doet gewoon niets standaard }>
Toch nog maar even verder waken he voor de zekerheid.

Blonde haar uier loopt vol,verleden jaar was dat 3 weken van te voren,nu wat eerder dus.Desert alles nog rustig.

Dus we kunnen alle kanten nog op :D

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:10

Zou zeker blijven waken, het verhaal van Ginger weet je :')

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 22:52

Nog even en ik breng haar bij jou :j

Met de andere heb ik altijd een voorgevoel,en het klopt altijd,bij haar klopt echt niets,.. ;)
enne,..ze is al weer 2 keer ergens geweest met deuren open en weer dicht waar ze niet hoort :P
Toch een intelligente meid :D

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:26

Hihi, ik zeg niet dat het bij Desert zeker bruinbont zal zijn, ik gok alleen maar hé! Maar als het een bruinbont merrieke is, dan kan die misschien ook naar België komen en kan ik er een mooi dubbelspannetje van maken met haar zusje hé! Denk niet dat Vanneke dat erg zou vinden :-) En ja, bij Keet een zwarttovero merrieveulen en ik zal me inderdaad erg moeten inhouden, maar dan moet ik er wel iets anders op vinden hoor ;-) En Blonde twee veulens, nee, toch maar niet. Ik ken Blondje, die is gewoon makkelijk dik! Kijk naar Selu, die was toch ook erg fijn als hij eruit kwam en toch was Blondje zo dik, nee dit wordt een erg leuk zusje voor Selu :-)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 11:54

Oh Valerie,met kopen van alle 3 de veulens krijg je korting hoor _O- _O-

Maar het is waar,Blonde was toen net zo dik en kijk eens wat er voor fijn kind uit rolde,...die ik overigens zoooo lelijk vond bij het begin :o

Als ik mijn geheugenkaartje ooit weer terug kan vinden,zal ik je het filmpje net na Selu zijn geboorte laten zien,....
daaar hoor je mij zeggen,iets over zijn lelijkheid :o ohoh en wat vond ik hem mooi erna *D

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:16

sandra3235 schreef:
Nog even en ik breng haar bij jou :j

Bring her *\o/* *\o/*

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:54

sandra3235 schreef:
Oh Valerie,met kopen van alle 3 de veulens krijg je korting hoor _O- _O-

Maar het is waar,Blonde was toen net zo dik en kijk eens wat er voor fijn kind uit rolde,...die ik overigens zoooo lelijk vond bij het begin :o

Als ik mijn geheugenkaartje ooit weer terug kan vinden,zal ik je het filmpje net na Selu zijn geboorte laten zien,....
daaar hoor je mij zeggen,iets over zijn lelijkheid :o ohoh en wat vond ik hem mooi erna *D

Hihi is dat drie veulens van 't zelfde jaar kopen of drie jaar achtereen? Dat eerste is totaal uitgesloten of ik ga failliet, dat tweede ... neen Valerie, niet aan denken!!! :+

Ja, ik weet dat je me ooit zei dat je Selu lelijk vond toen hij net geboren was en zal ik je wat verklappen ... Die eerste foto's vond ik eerlijk gezegd ook maar niets! Daarom dat ik achteraf zei, dat ik toen nooit had kunnen weten dat hij mijn paardje zou worden :o Maar zoals het al iedere keer ging bij mijn hengstjeskeuze, dacht ik plots aan Flakje, dat hij zo goed bij haar zou passen en ja, heb er nog geen minuut spijt van gehad! En mooi dat ik hem vind }> Moet zeggen, toen ik de foto's zag voorbijkomen van hem als :+ op zijn moeder hangend, achter Wynn en Keet aanzittend (bij die laatste waren de rollen wel heel snel omgedraaid als ik me goed herinner :D ), op zijn skippybal en zo, dan wist ik dat ik een showbink te pakken had :9 En als je hem nu ziet, dan zeg je nooit meer dat hij lelijk is hoor! 8-)
Dus, als het veulen dat er nu uitvalt je als eerste reactie uitlokt dat hij of zij lelijk is, dan weet je dat je weer moeite zult hebben met verkopen! Het blijve je gespaard ;)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 23:56

Ik durf zelfs niet meer te denken dat hij lelijk is,...trouwens als alles maar gezond is ben ik al heel blij :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 23:37

update Blonde,haar uier begint goed vol te lopen nu,per dag komt die meer na de ontploffing toe *D
iig is ze nu 300 dagen geweest ;)

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 23:38

Sandra Blonde is echt bol! Boller als Lola hoor ;-).

Heb je een uierfoto van Blonde? Ben zo benieuwd!

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 23:40

Sandra, bij jouw begint het nu dus ook langzaam aan spannender te worden.
Ben benieuw wie het eerste veulen gaat lanceren :D

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 00:34

ik mail je er wel 1van gister Anna,vandaag is die al weer voller ;)
Alleen ik ben echt een kluns hoor met uierfoto's maken. :o

Maar Blonde is ook zo klein en dan nog ook een strandbal ingeslikt :+

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:56

Ik zit al even mee te lezen, minipaardjes zijn zo leuk!
Maar hoe staat het er nu voor? Al wat gebeurd?

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:10

sandra3235 schreef:
Maar Blonde is ook zo klein en dan nog ook een strandbal ingeslikt :+

kun je die niet lek prikken? :+

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:12

Hihi, de miniveulentjes zijn over heel bokt in aantocht! Ook dit topic blijf ik volgen :D Wat een prachtig hengstje, vooral met die bos manen!
Ben benieuwd! :)

Erretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:28

Wat een leuk stelletje! en, jee, wat een verschil met de 'showconditie' tegenover de 'snow ;) conditie! Ik zou ze zo verslijten voor shetlanders :o . Vooral blonde, ongelofelijk wat een uitersten in verschillende conditie!

Er komen vast prachtige beebjes uit! :j