Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manda schreef:hihi twee weken na de uitgerekende datum.... dan kan ik misschien nog tot in mei wachten als dat hier gebeurd! Daarna moet ik dan maanden herstellen van de slapeloze nachten
Manda schreef:Oja, het meest schokkende vandaag was dat ze hengstig ging doen tegen onze eigen hengstjes. Die liepen even los in de schuur en keken even bij haar over het schot en ze draaide zich om en de staart ging gelijk omhoog!! Ze draaide zich om en piepte. Net zoals ze de laatste keren deed tegen Silverado.
Er ging even door me heen, stel nou... dat ze niet meer drachtig is... maar dat kan toch echt niet??, ze ziet er toch behoorlijk drachtig uit en is met 5 a 6 maanden dracht nog in Utrecht geweest voor een echo en daar was een veulen van die leeftijd op te zien. Maarja, het ging toch even door me heen...
Ze doet dus gewoon hengstig terweil ze hoogdrachtig is... dit duidt er weer op dat ze zich misschien toch heeft laten dekken terweil ze al drachtig was en dat er weer meer kans is dat het veulen toch in maart komt...
...
Manda schreef:Een waterbak zouden we er zo in kunnen maken! We hebben een waterleiding in het tuinhuisje, dan zouden we de wasbak weg kunnen halen en daar een automatische waterbak kunnen maken.
Maar ik zou ook gewoon emmers water kunnen gebruiken, zovaak als ik kan kijken (ook door de camera) zou ik snel genoeg zien of de emmer leeg raakt.
Klinkt opzich niet slecht he. Dat is het voordeel van zo´n heel klein paardje, een fries zou ik niet zo snel in mijn tuinhuis zetten
.