Toch wel lekker dat ze dichtbij staat zodat je elke keer ff kunt checken Ik hoop voor je dat de stallen wel lekker warm zijn brrrr, heb het zelfs binnen al koud. Maar ik denk dat als het mijn merrie was geweest dat ik dan in de stal had geslapen hihihih
Ahh gevonden.. Jou zocht ik Joto aangezien ik ook het andere topic in de gaten houd
Idd ideaal dat je zo dichtbij zit!! Als je iets hoort oid kun je zo naar buiten lopen! Heel veel succes meid!
Joto
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-10 00:10
Haha ja nouja tis binnen wel warmer dan buiten, maar scheelt niet veel. Vind het wel lekker, zo fris in stal. En de paarden hebben er ook geen last van Ja nouja, ik weet hoe ze is met bevalling (Dit wordt haar 7de veulen hier), als ik het niet vertrouw ga ik heen.
Vriendlief wil met alle geweld opening van OS kijken, dus laat ik laptop lekker bij hem, kan ik even bij tanken
Paint-horses
Geplaatst: 13-02-10 00:17
Tja dat scheelt natuurlijk als het al de zevende is, ik durf niet eens de eerste Ik ben te bang dat er iets met mijn merrie gebeurt
ja ik de mijnde ook, maar die is al 5 x bijgesteld
tamoreliefje
Geplaatst: 13-02-10 00:27
wow wat een buik, ligt dat veulen wel goed zou ik gaan denken.
Allesinds veel succes!!!!!! Harsen zegt niet zoveel, mijn merrie heeft pas 1 dag op voorhand geharst, en s"avonds was het al prijs. Dus ja dat verschilt wel natuurlijk.
Jolliegirl
Geplaatst: 13-02-10 00:31
Joto schreef:
ja ik de mijnde ook, maar die is al 5 x bijgesteld
Zullen we een leuk wedje leggen?
Voor n bakje patat ofzo
Zondagnacht tussen 2 en 4 Of vanacht om 10 voor half 5