Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoekiej schreef:Hallo, lees eens ff wat hierboven staat dan!
Yvonne zegt toch ook dat hij nu van Eppie is?
Yvonne, heel knap dat je hem toch aan Eppie gegeven/verkocht hebt. Ik denk dat dit een wijs besluit is. En je hebt inderdaad gelijk, bij jullie (jou en Eppie) was en is hij een heel stuk beter af dan in Giethoorn!
Snoekiej schreef:Hallo, lees eens ff wat hierboven staat dan!
Yvonne, heel knap dat je hem toch aan Eppie gegeven/verkocht hebt. Ik denk dat dit een wijs besluit is. En je hebt inderdaad gelijk, bij jullie (jou en Eppie) was en is hij een heel stuk beter af dan in Giethoorn!
eppie38 schreef:Ja oke Yvonne, thanks, dus als ik het goed begrijp wil je nu ook geen ander paard meer, aangezien ik toch niet te vertrouwen ben, ik zal nog eens iemand helpen zeg.
Wat de rest betreft... tja... ik heb al gezegd wat ik denk.Nakisha schreef:Snoekiej schreef:Hallo, lees eens ff wat hierboven staat dan!
Ja, dat vraag ik me trouwens af... Eppie, heb je Billy nu gewoon GEKOCHT? Hebben jullie het nu zwart op wit? Het is tijd voor een einde aan dit getouwtrek en daarvoor moet dit echt zwart-op-wit geregeld zijn....
Nakisha schreef:Yvonne een ander paard... dat kan ze toch helemaal niet betalen...Wat de rest betreft... tja... ik heb al gezegd wat ik denk.
Wat een beerput is dit allemaal zeg... eerlijk waar...
eppie38 schreef:Ja oke Yvonne, thanks, dus als ik het goed begrijp wil je nu ook geen ander paard meer, aangezien ik toch niet te vertrouwen ben, ik zal nog eens iemand helpen zeg.

eppie38 schreef:Ja hij is van mij maar vraag maar aan Yvonne

Nakisha schreef:En nee [*olduser*]; dat is geen sensatie. Ik vind niet dat Yvonne een nieuw paard moet worden aangepraat. Ze heeft potdorie een gezin om voor te zorgen en de hele ellende met Jay Jay heeft veel geld gekost en zit diep. Ik vind het niet leuk als er nu met Yvonne teveel gespeeld word; want niet kan kan niet... we moeten mekaar geen flauwekul verkopen.
Ik wens Yvonne juist al het beste toe... en ik wens Eppie veel geluk met [***].
reactie er achteraan als je het bedoelt als goede raad.winia4ever schreef:wat een raar topic!
Waar is de moeder van dit veulen?