Hier trouwens ook hoor, alle veulens konden onder m'n merrie door, maar die eerste twee zijn wel bijna 20 cm hoger geworden (of gaan het worden) Dus dat zegt niet veel
ik hoop dat je met deze op de keuring komt, dan kunnen we hem in het echt bewonderen.
Anoniem
Geplaatst: 09-05-09 13:42
Leuk ding maar bij dat filmpje,, wat werd er gezecht bij 1 min. en 20 sec.? ik verstond er niks van
frenia
Geplaatst: 09-05-09 18:21
ik zat altijd maar in je onderschrift te kijken of ik al een topic van je nieuwste spikkel kon ontdekken, maar nee hoor... en wat blijkt: had nog wel lang kunnen wachten
geweldig leuk veulen vind ik het nogmaals proficiat!
Wat een super beestje zeg! Hele leuke aftekeningen. Ook de moeder is trouwens errug mooi!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-09 09:52
Wat daar gezegd wordt is "ik kiek uw aan, ik kiek uw ook aan". Gronings volgens mij. Zal het volgende topic in mijn onderschrift zetten frenia. Zijn van die dingen die ik vergeet. Kleine is inmiddels ook helemaal uitgekreukeld, staat nu stevig op de pootjes en is een Houdini tot ergernis van mams, staat iedere keer aan de verkeerde kant van de draad. Vandaag de draad maar eens controleren zodat de stroom erop kan. Op stal is ie gruwelijk lief, een echte knuffel.
Karin
Geplaatst: 10-05-09 11:02
Neonlight schreef:
Wat daar gezegd wordt is "ik kiek uw aan, ik kiek uw ook aan". Gronings volgens mij.