Ik ben Dolce Vita

En dit is mijn weiland voordat ik in dit weiland terecht kwam heb ik al heel wat meegemaakt. Eerder woonde ik ergens anders met mijn paardenmama, maar mijn mensenmama's waren niet tevreden met hoe die mensen voor ons zorgde. 's Avonds moest ik slapen in een hele vieze stal en op het weiland stond bijna geen gras. De verhuizing was heel eng, maar we hebben er heel veel voor terug gekregen.
Een groot weiland en héél veel lekker eten!

Door het weiland racen is één van mijn favoriete bezigheden, maar ook eten kost mij geen enkel probleem

Draven vind ik minder leuk omdat het veel minder hard gaat...maar omdat mijn mensen mama's zo blij worden als ik het doe laat ik het soms maar even aan ze zien...zij ook weer blij...

Dit is trouwens mijn mama...Magic Adventure..heet ze...en hier op de foto laat ze een hele moeilijke oefening zien kont-ra-galop..mijn mama heeft hééél hoog dressuur gelopen dus dat soort oefeningen laat ze me af en toe nog even zien... (opschepper)

Hier sta ik naast mijn mams...mijn papa ken ik trouwens niet, maar dat geeft niet, ik heb namelijk een ontzettend lieve mama.

Nog even een poseerfoto

Nu komen er nog een paar foto's van 2 weken geleden, mijn mensenmama's dachten leuk spectaculaire foto's van mij te maken, maar wisten toen nog niet dat ik 's ochtends al in het weiland had lopen racen. Gelukkig wilde mama wel even showen in mijn plaats

Zo zie ik er uit als ik heel arrogant kijk...ach...het maakt toch niet uit, mijn mama's vinden alles prachtig. Ik ben trouwens helemaal niet arrogant hoor, maar ik ben het alleen niet overal mee eens...soms halen de mensenmama's me weg bij m'n paardenmama en dan kan ik héél boos worden!
Want dat wil ik gewoon niet hebben, puh!

Heb ik geen prachtige billen?

Let op de details, zelfde halster als mama

En als laatste, mama en ik in het zwart...

Hoop dat jullie het leuk vinden ook eens van mijzelf te horen. Vele kusjes (ik ben opper-kusjes-monster) en hoefjes...
Dolce Vita

Mooie foto's, vooral die laatste. Ik vind haar mama echt een super leuk paard, wat een gangen zeg, gaaf dier! Veel plezier er nog mee
.