Weten jullie wat voor dag het vandaag was ?
Vandaag was het immiteer je moeder dag
Dat houd in dat je vandaag precies alles het zelfde moest doen zoals je moeder !

Best een leuk spelletje hoor , en ik hou niet van opscheppen maar ik ben er best wel goed in
We begonnen met een simpele opdracht , precies zo staan als hoe je moeder staat ....
Nou dat is natuurlijk een makkie voor zo'n stoere jongen als ik !

En ook de andere kant op natuurlijk ...

Toen de opdracht kijk zoals je moeder kijkt

Ook dat ging best goed
Dus tijd voor een nieuwe opdracht .... vreet aan wat je moeder aanvreet ....
In dit geval een oude boomstronk

Omdat dit ook veels te makkelijk was werd ik even afgeleid en ging ik kijken wat het vrouwtje aan het doen was ...

M'n moeder besloot dus om het moeilijker te maken .... we moesten samen gaan draven ... en niet zomaar draven ...
We moesten onze benen ook hetzelfde bewegen

Ook dat ging me goed af en ik kon zelfs nog even de stoere jongen uithangen

Toen gingen we galopperen ... dat was best moeilijk om dat hetzelfde te doen als mama ... maar uiteidelijk lukte me dat ook

Omdat het allemaal best makkelijk ging zijn we maar gestopt met dat spelletje en besloot ik om nog even de stoere jongen te spelen voor het vrouwtje
Eerst even zorgen dat je haar goed zit

En toen .... was ik ineens een racepaard !

Nog even kijken of de kust veilig is en blijft....

Om vervolgens even tijd te maken voor een familie portretje

En natuurlijk nog even knuffelen met het vrouwtje
Want hoe stoer ik ook ben .... dat knuffelen blijft toch wel erg lekker 

Dag allemaal !
Tot de volgende keer !Nou ja volgende keer .... waarschijnlijk komt er alleen nog maar een "afscheids-topic" ..... ik word morgen 11 maanden
Wat dus inhoud dat ik volgende maand geen veulen meer ben .... en dus ook geen topics hier meer mag neerzetten ...
Maar jullie komen toch vast nog wel in m'n andere topics kijken ook al ben ik dan geen veulentje meer ?
die paar fotos dat ze echt hetzelfde lopen,