Ik hoorde dat sommige mensen zich afvroegen hoe het met mij ging , dus heb ik het vrouwtje maar opdracht gegeven om weer eens foto's te maken.

Ik begin onder tussen een echte stoere vent te worden

Het vrouwtje zegt regelmatig dat ik een "speknek" heb .... wat ze daar nou mee bedoeld ???

Zelf vind ik dat m'n manen wel al lekker goeien

Ik zal ze eens even aan jullie laten zien :

Maar over naar de orde van de dag .... ik ben vandaag weer heel stoer geweest !
Eerst moest ik m'n slachtoffer uitzoeken , dit doe je door goed om je heen te kijken :

In dit geval was het mijn mama

Maar mama vind dat niet altijd leuk , dat stoere gedoe van mij en ze zei dat ik maar een ander spelletje moest verzinnen :

Wat ook heel stoer is , dat is rennen , zowel alleen als met je grote chagerijnige tante

Eerst een demonstratie van stoer rennen in je eentje.
Je rent heel hard op de greppel af die in je weiland ligt :

Daar spring je daar vervolgens heel stoer overheen , want die greppel is best wel breed hoor (dit is trouwens ook een goede oefening voor je aankomende carriere als top springtinker )

En dan rennen met je tante ... waarom is dat zo stoer ? Omdat je tante altijd heel boos kijkt en dan moet je natuurlijk laten zien dat je niet bang bent van haar

Maar m'n tante is zo kwaad nog niet hoor , als niemand kijkt vind ze me best lief en heeeeeel handig voor als zij jeuk heeft

Zo , heel even wat drinken tussen door , want je krijgt best wel dorst van dat rennen. Ik moet nu een beetje gaan bukken anders kan ik niet meer bij de melkbar ...

Verder met het volgende stoere spelletje , voetballen

Eerst moet je even kijken of die bal wel echt niets doet , anders bijt hij je in je been

Dan kan je hem veilig weg schoppen :

Maar als stoere vent zijnde moet je natuurlijk ook wel je lieve kant af en toe durven te showen , want dat doen is natuurlijk ook wel heeeeeeeeeeeeeeel stoer

Dag allemaal , tot de volgende keer