Ze is meerdere keren model geweest voor verschillende fotograven

Vallen en weer opstaan

Op de late veulen keuring behaalde ze een mooie 1e premie

Een paar dagen later verhuisde ze naar haar nieuwe baasje. Helaas was dit voor korte duur.
Na een paar dagen werd ze kreupel, bleek een hoefsweer. Gelukkig denk je dan.... Een paar dagen daarna wordt ze met spoed geopereerd, het hoefbeen was aangetast... Het aangetaste bot is verwijderd. Het is nu afwachten hoe ze hersteld. Of ze pijnvrij kan lopen. Of ze ooit de sport in kan is nog onduidelijk. Voor nu vindt ik pijnvrij het allerbelangrijkste!
Ze is weer terug bij ons en zullen alles doen wat we kunnen om haar goed te kunnen laten functioneren. Ze staat nog op volledige stalrust. De hoef moet eerst volledig dicht zijn voordat we naar de volgende stap kunnen gaan. Waarschijnlijk speciaal beslag.
Door alle medicatie en dierenartsen is ze erg bang geworden. Ze stond heel sneu helemaal alleen. Met een halster en touw eraan op stal. Sinds ze weer bij ons is, leeft ze helemaal op. Haar buren zijn haar vriendjes geworden. Begint weer te roepen als ik met haar slobbertje aan komt.

Ik duim op het allerbeste voor haar. Sinds vrijdag is ze van de medicatie af. Krijgt nu wel een maag kuur