De pech met de kwpn-ers hield maar niet op en op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee. Ik ging weer op zoek naar een leuke haflinger merrie. Ik vond een leuke 2,5 jarige merrie, Olja (v Nottingham van de Hoenderbos), roepnaam Ollie. In het voorjaar dat ze 3 werd is ze gedekt door Nachtwind. Ondertussen kregen we bericht van de eigenaresse van Pol dat ze moest stoppen met de paarden. Pol werd zonder pardon weer teruggekocht. Ook haar lieten we dekken door Nachtwind. Pol had bij haar vorige eigenaresse het jaar daarvoor een merrieveulen gehad van de hengst Adlerfels, Arjuna. Zij was nu een jaarling. En ach... als je 4 ha weiland hebt, kan een jaarling er ook nog wel bij. Arjuna was nogal een dik propje toen ze kwam dus werd ze al snel omgedoopt tot Bolletje.
Inmiddels zijn we een jaar verder en lopen er alweer 5 blondjes in het land.
Ollie heeft een hengstveulen, Nali van 't Heerenland en Pol een merrieveulen, Flavi van 't Heerenland (nali betekent grap, hij is tenslotte op 1 april geboren en Flavi betekent blond).
We zijn benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen. Wij vinden ze in ieder geval goed gelukt!

Ollie

Nali

Nali

Nali

Nali

Pol, hoogdrachtig

Flavi

Flavi

Flavi

Bolletje