(Voor er gespeculeerd gaat worden : Er is onderzoek gedaan naar de oorzaken, helaas hebben we gewoon weer enorm veel pech wat niet voorkomen had kunnen worden)
Gelukkig heb ik een onwijs nuchtere partner die me op de been houdt en de rest van de paarden waarvoor de zorg gewoon door blijft gaan en die op me rekenen dag in dag uit, en nu ook gelukkig eindelijk een levend geboren veulen van mijn ‘droomcombinatie’ Frederiksborger x Gelderse.
Voor het vaderschap tekent de Frederiksborger hengst Honesta’s Christiansø (v. Moravita’s Staccato)

Voor het moederschap tekent onze eigen Daisy (voorl. Keur v. Elegant x Walser)

En even lekker in de binnenbak ‘smiddags

Lekker stuntelen met die lange benen.

We zijn zo onwijs dankbaar en blij dat hij ons gegund is door de eigenaresse van Chris en we gaan onwijs genieten van hem de komende tijd

Hij is enorm mensgericht, nieuwsgierig en zover ben ik onwijs blij met ons ‘experiment’ van het combineren van deze 2 geweldige rassen.

Coby schreef:Moderatoropmerking:Ik heb enkele foto’s in de beginpost van de topicstarter verwijderd (in overleg).
Over de voor en tegens van het formaat van een stal is nu meer dan genoeg gesproken. Dit topic is in eerste instantie bedoelt om dit prachtige veulen te laten zien. Vanaf nu dan ook graag weer ontopic.