Haar via de camera de hele nacht in de gaten gehouden, om 01:00u leek het er op dat ze ging bevallen dus ik en mijn partner snel naar stal. Uiteindelijk om 3 uur weer weg gegaan want ze stond weer heerlijk te slapen.
Dussss, elke 15 min de wekker voor de camera bekijken, om 06:00u ging ze weer liggen, dus hopsaaa, weer richting stal.
Bij aankomst staken de 2 voetjes naar buiten, maar geen hoofdje. Deze lag dus niet goed. Goed gelegd en even Daisy geholpen, en toen mochten we haar prachtige dochter geboren zien worden

Ze lag ook zo heerlijk strak tegen de muur

Haar prachtige bles

Daisy is zoals altijd weer helemaal verliefd

Opgedroogd en eindelijk gedronken. Ze had nogal moeite met de melkbar vinden, de eerst biest even met de fles gegeven waarna ze al snel op zoek ging naar de rest.

Lekker kreukelig allemaal
Omdat ik de kleur nogal merkwaardig vond (Mandieno zouden we bij gedekt hebben, donkerbruin en zonder palomino in de lijn) en ik het vermoeden had dat er een foutje was gemaakt bij het insemineren, heb ik de hengstenhouder geappt. We gaan nog via DNA kijken of daadwerkelijk Edmundo de vader is, maar ik weet het vrijwel zeker dus ik ga haar nu ook opgeven met Edmundo als vader. Gelukkig past het qua bloedlijn, maar erg handig is het natuurlijk allemaal niet.......
En gisteren eventjes een half uurtje naar buiten in het zonnetje

Voor ons dus, ondanks de papa wissel verrassing, een onwijs mooi en goed begin van het veulenseizoen