Ik ben zo trots op mijn eerste eigen gefokte veulentje dat ik haar toch ook even aan heel Bokt wil laten zien. Maya is ondertussen bijna 2 maanden oud en toen ze één maand oud was is Babette van der Wal langs geweest om foto's van haar te maken.
Dat was een hele uitdaging om een veulen mooi op de foto te krijgen, zeker met een mama die erg gesteld is op haar en haar dus goed beschermd tegen alle vreemde dingen. Het gevolg: meer foto's van mama dan van het veulen... Maar er zijn toch een paar mooie foto's uit gekomen.
Mistral is Maya's moeder, ze is helemaal gek op haar. Ik breng haar zelf uit tussen de paarden in het M1, we hebben haar deze week weer opgepakt en hopen snel weer lekker onder het zadel te kunnen rijden. Maya's vader is de bij iedereen vast wel bekende Don Cremello du Bois, waar ze in ieder geval een geweldig karakter van geërfd lijkt te hebben. Ze is een enorme knuffelkont en heel nieuwsgierig naar alles en iedereen.
Ik kan nog een hele pagina voltypen, maar het gaat toch om de foto's!
1. Vergelijkingsfoto van vlak na dat ze geboren was met haar knappe mama.

2. Lange muggenpoten ontdekken.

3. Eén maand oud.

4. Rondjes gallop zijn favoriet!

5. Ze blijft maar gaan...

6. Even drinken tussendoor bij mama.

7. En daar gaan we weer!

8. Even alle hommels en andere insecten inspecteren die in de wei rondvliegen.

9. En de grooste uitdaging van de dag: stilstaan om een poging tot black foto's te doen...

10. Waarvan ik deze wel wat vind hebben.

Ik hoop dat jullie haar net zo schattig vinden als ik! Ze is nu begonnen met het kwijtraken van haar veulen vachtje, ik ben benieuwd wat daar onder uit komt aangezien ze zo donker is geboren, maar toch snel lichter is geworden. Wie weet dan een nieuwe foto shoot??