Ik wou helemaal geen nieuw paard? Maar, ik had jou al gekocht.. en nu hebben we samen zo een sterke band al vanaf dag 1, je neemt zoveel verdriet weg.

Onze eerste ontmoeting, ik kon gelijk bij je komen zitten. Wat een vertrouwen en rust, ik wist gelijk zeker dat jij het nieuwe vriendje van Tom zou worden. Je was hier een maandje oud, ik heb je toen gelijk gekocht.

Natuurlijk moest je nog 5 maanden bij je mama blijven. Je stond op ruim 5 kwartier rijden. Maar ik kwam zo vaak als kon jouw kant op..

Op 17 augustus is de hemel een hele mooie ster rijker. Ik mis je onwijs hier beneden vriend!
Toen brak 6 november aan, de dag dat je naar je nieuwe plekje verhuisde.. wat spannend en wat heb ik genoten die dag

Je was heerlijk fluffy en ook nog super baby, dat heb ik een paar keer vast gelegd, want hoe leuk ook.. ze blijven natuurlijk niet klein.

Eind januari kwam er een ideale kans.. ik kon een groot stuk land gaan gebruiken met 2 grote opslag schuren, binnenstal, en schuilstal. Daar heb ik natuurlijk ja op gezegd.. en 5 februari heb ik Moos verhuist én gelijk ook een nieuw vriendje. Een leuke Welsh pony genaamd Smokey het waren gelijk vriendjes

Een week later was er sneeuw, baasje vond t maar koud

Maar de 2 boefjes genoten er samen van

En vandaag was het gelukt mooie stand foto's te maken én weer te meten.. hij meet nu schoft 1,26 en billen 1,30. En dan te bedenken dat hij met 1,19 bij mij kwam

De komende 3 jaar mag deze jongen heerlijk uitgroeien tot prachtige man. Wat als ie zo doorgaat, zeker gaat lukken