LaVie.. geboren op 23 mei 2016, zo lang naar de geboorte uitgekeken. De eerste bevalling die ik van dichtbij mee zou gaan maken..... Nee wat doet Daisy...... die bevalt precies wanneer ik aan het werk ben!

LaVie is ondertussen alweer bijna 2 maanden en wat gaat de tijd snel! Ik zie haar nog op haar lange dunne benen door de bak rennen.. en nu? Rent ze alleen door de wei achter je aan met haar brede Welsh Cob lijfje!

Cynthia is een goede vriendin van mij geworden in de jaren dat ik Daisy & Fiore verzorg. En laat ik nou net heel erg van fotografie houden EN Cynthia van foto's! Dat komt goed uit! Jullie kunnen dus wel raden; mijn camera is flink aan het werk geweest

Omdat ik ook graag een topic met mijn eigen gemaakte foto's wil maken is hij er dus bij deze!

LaVie is op 5 juni de weide op gegaan, zij heeft 3 weken rustig met Daisy op een apart stukje gestaan. Op 25 juni werd het tijd dat zij samen met Daisy kennis ging maken met de kudde.
Hiervan heb ik flink wat foto's geschoten! Veel kijk plezier!

Op onderzoek uit!

Knappe mama die haar kind goed in de gaten hield!

Blijde babbie!

Die Welsh gangen zitten er al goed in!

Een wilde poowny!

Deze foto vind ik zo mooi.. ze liep hier een paar meter van Daisy af en ging echt op onderzoek uit!

Samen op de uitkijk, want wie komt daaraan?

FIORE!!

Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit kleine meisje!

Een reactie vinden wij altijd leuk!