Wat ben ik verliefd op mijn kleine meisje!
Ze lijkt zo verschrikkelijk veel op haar grote broer. In LaVie heb ik een stukje TiSento teruggekregen. Ze is het mooiste wat me had kunnen overkomen na het diepe dal van anderhalf jaar geleden. Ik verloor mijn knappe palomino soulmate, maar ik kreeg van hem een prachtig, licht valkmeisje terug die voor een heel groot deel zijn karakter heeft meegekregen.
En wat zijn we dol op elkaar. We doen niets anders dan knuffelen en achter elkaar aan rennen op de wei

Vandaag kwam Sicayes langs om foto's te maken van LaVie, die inmiddels alweer 5,5 week oud is.
Het was een super gezellige middag en er zijn echt prachtige foto's uit voort gekomen.
Genieten jullie met me mee?
We beginnen met de klapper:

En zeg nou zelf: Als je zo'n leven mag leven, kan je toch alleen maar denken La vie est belle en de rest van de wereld even vergeten?
En in deze serie volgen er nog meer

Op mijn dressoir heb ik een dubbel fotolijstje staan met 'pasfoto's' van TiSento en Fiore. Daar komt deze foto bij:

En de rest van de foto's die ik op deze pagina kwijt kan

Inmiddels beginnen de zussies vriendinnen van elkaar te worden en zagen Sicayes en ik ze vandaag voor het eerst knuffelen met elkaar. Maar die foto is voor de volgende pagina, want ik wilde deze foto op de eerste pagina hebben.
Op naar een heel lang, mooi leven samen voor de zussies

Slaap lekker, kleintjebaby