Graag verwelkomen wij het nieuwste lid van onze kudde!
Doordat mijn vriend erg allergisch is aan paarden en erge uitslag krijgt bij de aanraking ervan, zijn wij wezen kijken bij een Curly Horse fokkerij.
Zelf vind ik de paardjes ook fantastisch. Vooral de bouw en het karakter spreken me hierin aan.
Woensdag zijn we voor het 1ste wezen kijken. Niet zo zeer met het oog op een eventuele aankoop, maar eerder uit interesse. We wilde voornamelijk weten of mijn vriend hier al dan niet op zou reageren. Zo niet zo blijkt!
We werden door de fokker uitgenodigd om kennis te maken met een recent geboren merrieveulentje en haar moeder. Maar op het eerste zicht had het merrieveulentje weinig interesse in ons, wat uiteraard normaal is voor een 3daags jong veulen.
De fokker moest hierna eventjes gaan lesgeven. In die tijd mochten we even gaan kijken bij de hengstveulens die wat verderop stonden. Toen we terug arriveerden vroegen we of we enkele foto's mochten maken van het veulen en de merrie. Wat er toen gebeurde liet ons echter sprakeloos.
Het veulentje heeft bijna de hele tijd bij ons gestaan & gelegen om te kroelen en te knuffelen. We waren verkocht..

Gisteren zijn we met mijn mama en oma terug wezen kijken, en zijn de papieren getekend!

Midden december komt ze naar ons
gefeliciteerd met je aanwinst