Ik denk dat het nu inmiddels zo'n 4/5 week geleden is dat we een klein hoopje ellende op stal kregen. Koninginnetje (omdat ze op koningsdag is geboren, maar het een meisje is) was verstoten door haar moeder en ook de 2 andere kuddes lieten haar niet toe. Ze is bij ons op stal gekomen en krijgt door middel van de fles haar voeding. De eerste paar weken liep ze los in de tuin en in huis, maar ze begon toch te vermenselijken. Andere paarden vond ze hartstikke eng (ze stond wel met de anderen op stal) dus het was echt tijd om haar bij de anderen in te doen. Ze heeft een paar dagen in de bak gestaan met de pony waar mijn paard, Ella, bij in staat. Uiteindelijk ook met Ella en het ging super. Gister zijn ze voor het eerst naar buiten gegaan en ze vond dit fantastisch!
Helaas had ik een examen en kon ik hier niet bij zijn, maar vandaag heb ik de camera gepakt en ben ik op pad gegaan
Ella neemt alle zorg op zich en beschermt Koninginnetje ontzettend, ze gaat voor haar staan als de andere paarden aan komen lopen (er staat wel een hek tussen, maar stel je voor
).Koninginnetje doet het zelf super goed, ze drinkt super en groeit als kool
Kijk en geniet van dit schattige draakje.
1. Is dat eetbaar?

2.

3. Ze heeft zulke mooie ogen, met van die onwijs lange wimpers waar iedereen jaloers op kan zijn..

4.

5. Samen met 1 van de 2 pleegmama's Ella, die mij geen moment van de dag uit haar oog laat.
Of ik dit nou zo leuk moet vinden weet ik niet..
6.

7.

8.

9. En als laatste.... mevrouw vond dat ze te weinig aandacht kreeg. Maar ze mag haar mooiheidskunsten nog even sparen want Ella is morgen aan de beurt.

Leuk dat jullie naar mijn topic hebben gekeken, dag dag!