Buiten zijn good lookings is het ook nog een ontzettend lief en mensgericht veulen.
Ik ben in ieder geval helemaal verliefd op deze kleine man.

Tja, en dan moet ie nog even laten zien dat hij zijn naam eer aan doet.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Buiten zijn good lookings is het ook nog een ontzettend lief en mensgericht veulen.

Hou je hem aan, of is ook deze voor de verkoop?
! Had al een stipje gezet bij je eerste topic omdat ik nog wilde reageren op mijn veulens half broertje, maar doe het hier maar ineens. Hij is echt ontzettend knap, goede combi die 2! 

In een week tijd zijn de billen van hem al flink gegroeid.

Dus misschien over een paar jaar, als Neon weer zo'n plaatje op de wereld zet ... 
Op papier een D-pony, maar ze fokt groot en doorgaans worden het E-pony's. Daarom is de keuze voor de volgende hengst op een wat kleinere hengst gevallen.
Hij is zeker de moeite waard om op te fokken voor de hengstenkeuring. Zelf heb ik niet veel ruimte, zou er in principe eentje kunnen opfokken, maar mijn wens is opvolging voor Neon, en dan ben ik mijn ene plekje kwijt als ik deze zelf zou opfokken. Bovendien heb ik gewoon niets aan een hengst, dit zijn goede sportpony's, die staan gewoon niet op de plek bij mij.
Ik heb de tijd niet om te rijden, en de kwaliteit niet voor ze.
Neon is nog niet zo oud, en deze papa ook niet, kan altijd nog.