Ik was die nacht tot 5:15 op stal gebleven want we verwachtten in ieder geval dat Olga haar veulen voor Pasen zou krijgen, maar om die tijd stonden beide dames enorm rustig te slapen en ben ik richting huis gegaan om wat te eten en even een uurtje bij te komen.
Toen ik terugkwam op stal tegen 7:15/7:30, en ik een blik worp in de stal, lag er ineens een kletsnat vosveulentje

Na een goede minuut met open mond staan kijken en vriendin gebeld te hebben dat we een veulen hadden, ben ik hem gaan droogwrijven. Nog helemaal niet opgelet op Olga, tot ik een hinnik in de stal ernaast hoorde. Toen dacht ik '' het zal toch niet he''... Maar jawel, ook Olga was bevallen van een prachtig merrieveulen :

Vriendin weer gebeld, '' we hebben 2 veulens ''

Gelukkig is alles goed gegaan, de dierenarts heeft beide koppels nagekeken en helemaal gezond verklaard

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Meet Kahlúa Gin WFTM , zoon van Bark Innovations Chablie x onze eigen gefokte gelderse voorl. keur merrie v. Elegant . Hij is vernoemd naar mijn recentelijk ingeslapen hengst Gin , hopelijk mogen we langer gaan genieten van dit verschrikkelijk mooie ventje

Zijn halfzusje Klarrissa WFTM , dochter van Bark Innovations Chablis x Olga stb v. Immigrant x Marconi . Zij is vernoemd naar een recentelijk overleden dierbare vriendin van ons.

We zijn dolblij met deze 2 nieuwe aanwinsten, beiden zullen ze blijven om op te fokken en hopelijk als toevoeging voor onze uitbreidende fokkerij gelders paard