Baileigh is inmiddels 2 maandjes hier en bijna 7 maanden oud
en het blijkt wel weer dat ze niet alleen de looks van dr pa heeft meegekregen (Ryon O'Malley), maar ook zijn nuchtere karakter 
Spelenderwijs probeer ik haar aan dingetjes te laten wennen, maar eigenlijk is ze maar van weinig onder de indruk
ze vindt het soms wel heel even spannend en kijkt, maar dat was t dan ook 
Antiklittenspray, paraplu, zeil, grote bal, nee hoor, mevrouw trotseert ze allemaal
ze staat gelukkig ook in een hele fijne en stabiele kudde, waardoor zij dat ook over neemt.Ik ga 1x in de week langs en er worden dan uiteraard altijd wel foto's gemaakt

1,5 week geleden haar eens kennis laten maken met het zeil, nou dit was haar reactie

Bij de eerste poging ging ze ook aan de wandel om vervolgens te gaan liggen
maf beest

Op het zeil staan kunnen we ook

Helaas geen fotootjes van haar met de paraplu, maar ook dit deed ze erg braaf

Afgelopen zondag ook weer eens een klein rondje met haar om het erf gelopen, samen met de oudste verzorgster van mn andere tinker Bart. Dit was de eerste keer in haar eentje en ze deed t zooo goed!!
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 3fed1d187f
Kwamen nog n auto tegen maar daar keek ze niet eens naar

Daarvoor mocht ze even in de bak spelen en heb ik uiteraard wat foto's gemaakt van mn racemonster

Die billen

Gekke meid

Nog even mooi kijken voor de camera

Ze is niet groot hoor

En als laatste een fotootje van ons samen

Ben onwijs trots op dr
het is zo'n heerlijk, leuk, lief, geweldig veulen en ze doet het allemaal zo ontzettend braaf! Natuurlijk heeft ze ook zo dr praatjes (helemaal met eten
), maar ze is erg goed te corrigeren. Voel me gezegend met 2 van zulke geweldige paarden
en wat is ze braaf, echt super!