Dus bij dezen! Lola is op deze foto's een kleine maand oud. Haar vader is Collin van de Gorterstraat.
01. "Er kwamen twee mensjes met rare zwarte dingen de wei in. Mamma zei dat net zo mooi als zij moest kijken, dat is wel gelukt toch?!"

02. "Kijk eens hoe mooi mijn mamma is!"

03. "Gelukkig heeft ze dat mooie aan mij mee geven, pappa heeft dat ook gedaan, dus ik ben extra mooi!"

04. "Maar mooi kijken is maar saai, beetje afwisseling moet kunnen toch?"

05. "En een beetje actie! Dat is natuurlijk het leukste!"

06. "Samen met mamma door het hoge gras, dat is pas feest! Al doet mamma dat gras liever eten..."

07. "Ach, dan vraag ik een van die mensjes wel of ze mee willen."

08. "Oh, wacht, mamma gaat toch nog rennen! Wat is ze dan knap he?!"

09. "Lijk ik wel een beetje op haar?"

10. "Onze baas zegt dat we later in het dubbelspan mogen, dus af en toe oefenen we dat alvast, tof he?"

11. "Soms doet de baas ook op mamma zitten, rijden noemt ze dat. Dan blijf ik goed uit de buurt, straks gaat ze nog op mij rijden.
Ik ben dan al wel heel sterk, dat past toch nog niet hoor! Haar benen zijn even lang als die van mij!"

12. "Van al dat rennen wordt ik wel moe hoor, dan ga ik lekker languit liggen; benen gestrekt! Het fijnste is als de baas dan erbij komt zitten; dan kan ik relaxen en een massage krijgen tegelijk, want zo hoort dat bij kleine prinsesjes zoals ik."

13. "Zag je die hanglip bij mamma op de vorige foto? Dat is een familiekwaaltje, niet zo charmant he?!"

14. "Oh, baas vraagt of ik nog even op wil staan, we moeten nog samen op de foto!"

15. "Voor mijn baasje altijd natuurlijk, want eigenlijk is ze helemaal niet de baas, maar zijn we gewoon elkaars beste vriendinnetjes!"

Laten jullie een berichtje achter voor dit kleine, ondeugende maar o zo lieve prinsesje? Lola is gek op aandacht, en nog meer op complimentjes. Ik denk dat het aan haar naam ligt: Amazing Lady Dolores! Met zo'n naam kan je toch ook niet anders dan een tikkeltje arrogant zijn?!