Ik moest via via vernemen dat hij erg wild zou zijn, niet makkelijk en dus moeilijk om mee te wandelen, iets waar ik Damarae absoluut niet in herken. Hij is graag aanwezig en haantje de voorste, maar moeilijk... Dus dacht ik, dát gaan we zien! 
De weide waar ze heen verhuisd zijn is nog geen kilometer verderop, een wandeling over een weg waar ze wel graag willen jakkeren met auto's, dus mooi rond etenstijd de 'overtocht' gemaakt. Het eerste deel liep Damarae achterop, na een korte tussenstop om wat auto's langs te laten gaan besloot stalgenootje dat ze beter voorop kon, daar heeft hij dan ook de rest van de weg gelopen, machtig vond hij het! Wat nou moeilijk?

Helaas van de wandeling erheen geen foto, omdat ik achter de groep 'indekte'.
Maar stalgenootjes hebben later op de dag, toen de rest buiten ging, foto's gemaakt en ik vandaag nog.
Damarae moet nog wel zijn draai vinden, hij had ook nooit bij de andere drie geweest, dus af en toe wordt hij wel aardig op zijn plek gezet.#1. Kennis maken met de andere groep!

#2.

#3. Knappie!

#4. Het vosje op de foto is nogal een krengetje, daar krijgt hij ook het meest van te verduren... Maar het gaat elke dag beter.

#5. De vos buurvrouw daarentegen...

#6. Helemaal onder het opgedroogde zweet, arm kind...

#7. Dezelfde vos buurvrouw, misschien komt het wel omdat het een mama is, haha!

#8.

#9.

#10.

#11. Mooi aanzicht!