De naam zegt het al, mijn Baby Pluis mocht model staan!

En aangezien ze een nieuw leren halster heeft gekregen en ik haar puppy-look voor altijd terug wil kunnen bewonderen hebben we dat natuurlijk gedaan!

Even wat info over pluis:
- Heeft flink mijt gehad, vandaar gedeelte van de sokken eraf geknipt en nog wat kalen benen.
- Is wat snotterig en verkouden, vandaar het vieze neusje. (krijgt ze poeder voor door het voer)
- Het gele in haar mondhoeken is van de vitamine spuit die ze net gehad had.
Pluis is nu 3 maanden van mij, en toen ik haar kocht kende ze nog niks.
Ondertussen is ze mijn beste vriendinnetje en kan ik met haar wandelen, haar borstelen, is ze poeslief bij de hoefsmid en zijn we druk bezig geweest met VD. Omdat ik afgelopen week merkte dat pluis wat suf was, mevrouw groeit momenteel ook flink door! heb ik besloten haar voorlopig even lekker veulen te laten zijn op het land, deze fotoshoot was dus even de laatste keer dat ze aan het "werk" was!

Info over Pluis:
Naam: Heavy Horse Pluis
Roepnaam: (Baby) Pluis
Ras: Shire
Leeftijd: 11 Maanden
Kleur: Roan
Geslacht: Merrie
Vader: Arons Jagger (Boris)
Foto's zijn gemaakt door Janneke. (Op bokt: janntjuh)
http://jannekephotography.weebly.com/
Kijk en geniet!!

1. Jambette

2.

3. Target, Pluis heeft geleerd het uiteinde van de touwstik aan te raken op commando "Target" omdat ze er eerst heel bang voor was. Ondertussen kan ik ermee over haar heen zwaaien..

4. Lief neusje

5.

6. Ik vroeg hier of pluis op vreemd terrein even wou gaan stil staan, best moeilijk als je pas 11 maanden bent. Als Pluis iets niet begrijpt klappert ze een paar keer met haar hoofd en kijk mij vervolgens zo aan.. TE schattig

7. Samen

8. Samen

9. Samen

10. Knap koppie!

11. Snoetje:*

12. Nogmaals haar Knappe koppie!

13. Lachen

14. Grasjes

15. Drafje

http://imageshack.com/a/img801/7493/pr8o.jpg
16. en nog 1 van ons samen

Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden en wat jullie favoriet is!

Een berichtje zou leuk wezen!!