drie kwebbelende vrouwmensen aankomen

Eén van de drie was Baassie. Nou oké, dat is best gezellig.. Maar die andere twee.. NOOIT gezien!

Maar die twee ( AnneXxX en Blarhiminn ) hadden allebei een camera in hun hand. Kijk! Dát verandert de zaak! Daar ga ik natuurlijk even een klein feessie van maken

Moment dames, ik ga er even voor staan. Zo, klik maar!

En nee, ik ben niet arrogant. Ik heb gewoon het recht om zo te kijken

En nu wil ik een foto van de voorkant! (die ellendige voorpluk is nog steeds niet zwart!)

Zo, en nu is het tijd voor actiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! Kom moedertje en TiBroer, rennen jullie!!

Dat gaat me te netjes. Ik ga er wel alleen een feessie van bouwen. Eens kijken.... Hmmm.. wat kan ik eens voor leuks gaan doen?? O! Check wat ik kan!
Alle vier mijn voetjes van de vloer, en gevaarlijk kijken! Geen enkel probleem voor mij

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog steeds niet onder de indruk van mij?

En? Sta ik er een beetje goed op?

Beetje braaf rondjes rennen vind ik ook wel leuk hoor, maar pas een foto maken als mijn oren netjes naar voren staan. NU!

Synchroonrennen met mama is ook grappig. En dat INCLUSIEF bungelende onderlip!

En natuurlijk wil ik ook een blackfoto!

Mama en TiBroer hebben ook een blackfoto. Zodra Baassie dat topic heeft gemaakt, komt de link hier te staan

En hoe arrogant ik ook kan kijken, ik kan ook heel lief knuffelen met Baassie!

En poseren met Baassie en mama!

Kijk haar verliefd naar me kijken! Nou, je doet maar, ik wil met mijn knapste kant op de foto!

Oké, oké, ik vind jou ook lief! Hier, kussie voor Baassie!

En nu ga ik weer grasjes eten met mijn mama en grote TiBroer

Deze foto's zijn gemaakt door Blarhiminn. Zodra ik de foto's van AnneXxX heb, komt er nog een topic