Baassie wilde als ze terug was van vakantie een paar dagen de tijd nemen om mooie foto's van me te maken voor een nieuw topic. Maar ik ben nu al dagen een natte, verregende baby en Baassie heeft maar één dag foto's kunnen maken. Uiteraard wil ze meer en mooiere foto's, maar ik ben er klaar mee, het is HOOG tijd voor een nieuw Fi-topic, dus als Baassie hem niet maakt, doe ik het wel. Maakt zij volgende week maar weer een nieuw topic, áls het ooit nog droog wordt

Ik ben inmiddels 4,5 maand. Mijn grote TiBroer is op deze leeftijd weggegaan bij mammie, maar ik mag gelukkig nog 1,5 maand blijven.
Kijk dan, hier hinnik ik heul stoer naar een paar Shetlanders die voorbij liepen. Die dingen zijn gewoon kleiner dan ik, grappig joh!
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ukkies, kijk eens naar mij!
O, en mijn witte voetjes zijn nu duidelijk zichtbaar en mijn beentjes worden steeds zwarter. Baassie is daar helemaal lyrisch over. Ik snap de ophef niet zo

Fiore looooooooooooooooves boomstammetjes

Ik sta het liefst de hele dag samen met TiBoer tussen de bomen, stammetjes knagen.
TiBroer past heel goed op mij. Ik ga alleen maar naar mama om te drinken. Ti is tenminste grappig. Hij rent met me, speelt met me en knaagt aan boompies. Mama doet eten, eten en eten.. Ik ben blij dat ik nog een jonge broer heb. En gelukkig gaan we eind oktober saampies verhuizen. Ben ik tenminste niet helemaal zielig en alleen

Baassie zegt dat ik zo'n grappig, lief, lekker bekkie heb...
Dat Koninginne-gennetje van me is echt heel hardnekkig
Mijn vacht begint nu heel licht te worden, en dik. Dat noemt mama een wintervacht. Het schijnt kouder te worden en dan kan ik die jas wel gebruiken. Volgend voorjaar wil ik een gouden jas en mooie, lange, zwarte laarzen (met witte voeten, want die vind ik wel mooi

Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh........... zon

Dit ernstige oogje hebben mijn mama en broer ook

Maar ik kan ook als een echt meisjemeisje kijken

Nu is het tijd om grassies te eten
Nou, Baassie, ik kijk nog één keer leuk om en dan moet je wegwezen met die camera. Het is tijd om mijn voorpluk te laten groeien! Toedeloeeeeeeeeeeeeeeeee