- Kleur: Bruin
- Geslacht: Hengst
- Geboorte datum: 4 mei 2013
- Ras: Westfalen
- Afstamming: Consul de la Vie Z X Casaretto X Bartok X Arianer X Frühmarsch
- Moeder: Casablanca
- Vader: Consul de la Vie Z
Sinds gistermiddag had mijn merrie eindelijk een beetje melkdruppels! Eindelijk omdat ze al op dag 350 zat, en 18 april al uitgerekend was.
's avonds om 21:00 uur wilde ik filmen hoe er een druppel melk viel wat dit opleverde:
http://www.youtube.com/watch?v=nXXvRFs3NZI (33 seconden)
Om 0:25 uur had ik het idee dat ik even moest gaan kijken, toen ik in de stal kwam lag Casa heel rustig.
Toen ik haar kling aanraakte begon ze zachtjes te hinniken (dus ik denk dat ze toen al wist wat er ging gebeuren) ben even bij haar hoofd gaan zitten, om 0:35 mijn man uit bed gebeld omdat er vruchtwater kwam.
Toen mijn man er was kwam de pootjes blaas met alles netjes op zijn plaats, om 0:41 uur is Castello geboren.
Enkele foto's van het veulenen, filmpje is nog aan het uploaden en zal dus later komen:
Eerste ontmoeting tussen moeder en zoon

Nog nat
Vanmorgen om 09:00 uur hebben we ze buiten gezet, Castello samen met mama en Cascade (zijn 3 jarige zus [KS-ITP] Cascade bont merrie veulen 14 april Visage x Casaretto ) met onze shet samen in de wei ernaast.
Eerst was het even wennen, vooral Cascade vond het erg gek wilde graag naar "haar" mama en wilde graag zien wat dat kleine ding ernaast nou was.
Dus Casa heeft haar een paar keer bij het draad weggejaagd.
Even later stonden ze al rustig, vandaag blijven ze uit elkaar en dan morgen ochtend ook even een uurtje apart en daarna waarschijnlijk samen.
Ben ik niet knap?
Smal koppie
Drink pauze

Kijk eens hoe lenig ik ben

Ja goed zo daar ja!!
Mama gekke bewegingen laten maken
Grote zus op de achtergrond

Knuffel
Lekker beestje!
Moe wordt je van al dat laten zien wat je al kan
Nou dag allemaal!
Wij zijn in elk geval helemaal verliefd