wat zou het leuk zijn!Dit jaar maar eens een Topic voor mijn drie dames, ze komen niet heel veel langs op Bokt dus ik zal ze even voorstellen.
-Als eerste mijn zwarte NSPS merrie Noortje van de Bredenhorst (later te noemen: Smeag)
Ze is inmiddels 15 jaar oud en ik heb haar dit jaar al 10 jaar
wat gaat de tijd snel. Ze is mijn eerste merrie en ik ben dol op haar.
3 jaar geleden heeft ze haar laatste veulen gekregen, steeds jaloers geweest op de andere dames, maar nu mag ze zelf weer een keer genieten van haar moederschap, dit doet ze altijd geweldig!

Ze is gedekt door mijn 4 jarige Falabella hengstje Titan.
Hij gaat 6 april en 27 april naar de keuring van het NMPRS en van het Falabella stamboek, ik hoop hem goedgekeurd te krijgen, wat zou ik daar blij mee zijn!
Lukt het niet dan ben ik nog altijd even blij met zijn twee aankomende veulentjes

Ze is gedekt in de week van 13 t/m 19 mei, ik verwacht hun veulen zo rond 17 april.
- Als tweede mijn NMPRS Superster merrie Joyce

Joyce is 16 jaar oud en ik heb haar dit jaar 9 jaar.
Joyce is een hele lieve rustige merrie, heel vrij met haar veulens. Waar Smeag ze nog wel eens van me wegduwt, duwt Joyce ze juist naar me toe
Ook zij is gedekt door Titan in de week van 21 mei tot 5 juni, ik verwacht hun veulen zo rond eind april, begin mei.
- Als laatste mijn NMPRS merrie Zilla van Lisan
Zilla is 7 jaar oud en een dochter van Smeag, dus bij mij geboren
Zilla krijgt dit jaar haar 3e veulentje.

Ze is gedekt door CB's Golden Blaze van de D&D Hoeve in de week van 2 t/m 7 juli, hun veulen duurt dus nog even, zo rond begin juni.

Ze hebben samen al een prachtige zoon, Kjani van Lisan! Prachtig kereltje is het.

Zilla heeft tot nu toe 2 hengsten gekregen, hele stoere dieren. Hoe leuk zou het zijn nu een merrie van haar te krijgen!!
Haar andere zoon Sil van Lisan:

Sil is echt een heerlijk paardje met een gouden karakter, hij is sinds afgelopen november van Romy (Ymor) hier op bokt!
Echt een prachtig veulen! Dus ik volg, want ik ben ook benieuwd naar de halfbroertjes of -zusjes van Spotty