Uit deze combinatie zijn eerder 2 veulens gekomen een vos merrie veulen en een vos panterbont hengst veulen het hengstveulen was erg mooi en luxe. Dus er kan van alles uitkomen.
Foss
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-13 11:48
Anzaliek is al behoorlijk dik ze heeft nog totaal geen uier maar het duurd nog ruim 6 weken.
Foss
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-13 09:27
Het schiet nu op bijna 300 dagen drachtig. Na vrijdag is het even heel moeilijk te gaan genieten van de drachtige merrie mijn andere merrie heeft haar veulen verloren erg moeilijk hoop dat bij Anzeliek alles goed gaat. Alles gaat goed met haar maar de schrik zit er goed in wel raar ook dat we maar 1 veulen krijgen. Als je fokt weet je dat het kan gebeuren maar ze was bijna 10 maanden drachtig dan is het zuur. Gelukkig gaat de merrie nu goed.
Fijn dat het met Anzaliek goed gaat Foss. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind zo na het verlies van je veulentje. Maar straks als het er is wordt het hopelijk dubbel genieten.
Het gaat goed met Anzaliek ze zit nu op 330 dagen maar het ziet er nog niet naar uit dat het er gauw is. We wachten rustig af ze neemt de tijd en dat vind ik wel fijn.
jolandje
Geplaatst: 21-04-13 10:23
oh fijn dat het goed gaat, 330 dagen is mooi, dan is het veulen in elk geval klaar, nu gaat ze nog aan de afwerking beginnen denk ik, haha mooie stippels maken