Ik wou graag een jong dier, voorkeur voor hengst (die ruin word), en geen schimmel (die heb ik al). en natuurlijk moest ik er een klik mee hebben, hou wel van beetje dapper dier.
na zoektocht die eigenlijk heel kort was (eerste bezichtiging was raak, wat een droppie!) is gister dan mijn Kyano aangekomen, een welsh A hengstje van 7 maanden oud, kleurtje valk. Zijn papa is de prachtige Willie Wortel.
Echter, vlak voordat de trailer met hem het erf op kan rijden (hij werd gebracht), kreeg mijn merrie een koliek aanval....
Wat een stress :s Op het moment dat veulen aan kwam was ik met DA bij mijn merrie. Pfoe, dan moet echt alles tegelijk. Veulen heeft dus even zelf moeten acclimatiseren, kon even niet anders. Met mijn merrie is nu weer alles goed, gister avond heeft ze enorme hopen gemest en mag ze weer eten. Veulen pakte alles gelukkig super goed op, schuwheid was er aan het eind van de dag wel uit, hij komt al naar me toe als ik hem roep, ging rustig eten/drinken/rollen, dapper ventje!
Maar, waar het om gaat, mijn eerste foto's van Kyano
Heb er te weinig gemaakt door het gedoe gister, maar wil jullie toch graag voorstellen aan mijn nieuwe ventje
Hij is nog super smerig, sorry, heb hem wel klein beetje geborsteld maar hij moet alles nog leren natuurlijk. Onze eerste ontmoeting (grote pony is niet zijn mama):

Eerste rondje om het terrein:

Wat een koppie he

Hij word wel echt al een draak, haha.