Naam: "Ciara's Raven Lain" oftewel Raven
Geboren: 2005 -USA
Kleur: zwart
Geimporteerd naar NL: 2010
Karakter: een beetje een heethoofdje zeker voor een Rocky, maar wel super braaf en een knuffelkont.

Ze heeft bij een bevriende fokker in Duitsland 2 veulens gehad en woont nu sinds September dit jaar net als wij in de bergen in Oostenrijk.
Hier net aangekomen in Oostenrijk en 4 maanden drachtig.

En zo zag ze er dit voorjaar uit een week voor de bevalling.

Ze is gedekt door de hengst waar ik zelf vanaf dat hij uit de US gekomen is dolgraag een veulen van wilde, namelijk de zilverappel hengst "RVF's Risky Business" oftewel Rick. Deze hengst heeft een fantastisch karakter en is echt een partner als je met hem alleen op pad gaat en super gemakkelijk in de omgang. Verder is het een enorm lieve hengst tegen de merries en veulens.

Ik vorig jaar op Rick.

Qua kleur zijn er maar 2 opties, namelijk zwart & zilverappel. Rick is op kleur getest en is homozygoot zwart en heterozygoot zilverappel.
Ik hoop op een merrieveulen, dat lijkt me als blijvertje het leukste voor Raven en ook voor mijn ruin Brego.
Ik zal vanaf nu regelmatig een foto van de buik plaatsen en ik hoop hier weer een webcam te realiseren t.z.t zodat iedereen weer kan meegenieten. (en ik 's nachts vanuit mijn bedje kan controleren