Ik weet niet of het hier goed staat hoor..
Ik moet echt even mijn (leuke) verhaaltje kwijt.
Afgelopen tijd werd mijn paard steeds dikker, dekensingels moesten langer enzo. Maar ze had echt een hangbuik.. Nouja we maakten wel wat grapjes van haha ze is drachtig, maar dat kon niet, want ze was niet bij een hengst geweest. Nou was ik gisteravond weer op stal, onder andere om de dekensingels weer langer te maken. En ze was niet helemaal lekker.. Nouja de stalbaas maar even opgehaald en samen met nog wat mensen naar laten kijken. Er was een vrouw en die zei:''je krijgt 1000 euro van mij als ze niet drachtig is.'' Nouja vandaag de dierenarts laten komen en dat was 2 tellen, ja hoor! Mijn lieve merrie is drachtig. Maandag heb ik nog gereden op haar en een meter met dr gesprongen. En vandaag staat ze lekker in een grote stal te wachten tot het veulen komt, want ze hoeft ongeveer nog maar 2 weken. Dit kwam best wel als een soort schok en ik moet het nog even laten bezinken.
Ik heb Wannabe in april gekocht, zonder veulen dacht ik. Maar dit is natuurlijk wel een leuke verrassing.
We weten alleen niet wie de vader is, maar dat zal wel blijken als het veulen er is haha
Sorry voor het warrige verhaal. Als je iets niet snapt dan vraag je het maar

Dankje voor het lezen
Gefeliciteerd met het aanstaande veulentje in elk geval.